Jaja wat gaaf!
Spannend 8k aan bonnen + 10% korting en cashback + de al 50% korting op de site. De goudprijs staat hoger dan die aanschaf prijs. Kijken wat ze zeggen bij het wisselkantoor
Held! Ik had hier ook nog aan gedacht om te doen maar had de kloten er niet voor haha.
Gewaagd!
Are you kidding us ?!
Je doet je naam eer aan…
Bij de start van de actie waren de bonnen per 10 stuks te koop. Later werd dat beperkt tot 2 stuk. Gistermiddag konden de bonnen weer per 10 tegelijkertijd worden gekocht worden.
Een hele goeie vraag inderdaad. Of je moet ze even via een internetsite laten omzetten naar barcodes. Moet je wel even weten welk type barcode ze gebruiken.
Vanochtend gebeld. Klantenservice heeft mijn order nagekeken. Horloge is onderweg naar hun (waar dat dan ook is ) en gaat morgen op de post naar mij. Dit klopt wel met de 3-5 dagen levertijd die er zondag op de site stond.
Slapende honden wakker maken noemen ze dat toch?
Nee, niet afwachten tot vrijdag om te kijken of het wel of niet komt.
Bij mij staat het zo onder mijn bestellingen:
Dat was eigenlijk al zo gelijk na de bestelling. Ik heb wel een orderbevestiging gekregen per mail.
Goedemorgen met Rico70 ik heb geprobeerd jullie een poot uit te draaien en wilde graag weten of dat gelukt is en zo ja wanneer kan ik mijn horloge verwachten?
Grote kans dat de medewerker van de klantenservice / orderverwerking helemaal niet weet op welke manier de betaling is gedaan.
Een poot? Hoogstens een pootje
Ik denk dat je de pech hebt gehad dat die net was uitverkocht.
Dat zou kunnen, dat model stond een dag later nog steeds op de site.
Bestelling staat wel nog steeds in Progress
Niet uitleveren door Siebel heeft niet zoveel zin denk ik. Je krijgt dan geen geld retour maar je kadochecques worden weer opgewaardeerd. Het deel dat je via ideal oid betaald hebt, krijg je uiteraard teruggestort.
Dan heb je nog steeds de kadocheques. Daar verandert niets aan. Actie van de dag kan dat niet terugdraaien.
Vervolgens kun je die nog steeds besteden bij Siebel, tenzij deze de voorwaarden verandert of, zoals eerder gesuggereerd, failliet gaat.
Ik denk dat ze gewoon uitleveren en hun verlies nemen. De actie heeft niet het gewenste effect gehad…
Of wel ik denk dat de Siebel site nog nooit zoveel bezocht is.
Ligt een beetje aan de afspraak die ze met actievandedag hadden. Als duidelijk was dat je echt max 2 cadeaukaarten per persoon mocht hebben, kunnen ze wellicht bij hen nog wat claimen.