“VakantieVeilingen.nl is onderdeel van Emesa Nederland BV net als […] Actievandedag.nl”
Door ergens anders te kopen.
Bij mij werkt de website weer. Horloges weer zichtbaar
Bij mij niet …
Wellicht ben ik nu blacklisted o.b.v. IP adres ??
Vreemd. Had dit linkje nog open staan voor de G-shocks:
Die lijkt nog te werken.
De horloges zijn nog terug te vinden via de directe links vermoed ik … maar worden niet getoond op de overzichtspagina … ik kan ook bovenstaande G-Schock bekijken …
Via de zoekfunctie werkt het ook … als ik op NJ zoek:
Maar als ik doorklik op een horloge is die niet te vinden
Misschien wilde ze eerst even een nieuwe voorraad telling doen na alle orders.
Werkt ook via het menu boven aan de pagina
Leip, waar zijn ze toch mee bezig daar bij Siebel? Alleen maar cadeaubonnen dumpen? Aparte marketingstrategie.
Alle horloges zijn weer te bestellen
De webshop is weer gevuld
Ben benieuwd of er nu een business rule is geïmplementeerd bij het verwerken van de bonnen….
Ik zou eigenlijk maar een aankoop doen dit jaar.
Toch wel heel erg tempting om voor de zomer een turqouise of gele citizen te kopen voor de helft
Ik ben nu het Tsuyosa topic aan het doorbladeren … twijfel nog over die ijsblauwe of gele … lekkere frisse zomerkleuren.
Maar met 300 Euro aan bonnen en 10% extra korting heb ik nog wat ruimte voor een G-shock …
Nog niet alle horloges zijn te bestellen.
Net de varianten die ik interessant vindt geeft “Pagina niet gevonden”
Het Tsuyosa topic doorbladerend vindt ik de NJ151-88X met licht naar donker verlopen ook wel erg mooi.
Maar deze kan ik helaas nu niet bestellen.
Ik moet ook realistisch zijn dat ik steeds meer mijn leesbril nodig heb en heb een keer een Armani horloge gehad in de tijd dat ik aan mijn 1e leesbril moest en realiseerde toen al dat een beetje contrast wel handig is.
Die ijsblauwe of gele zijn dan misschien niet zo handig
Toch is die ijsblauwe wel heel erg mooi … maar heb nu mijn leesbril op
De gele had ik al