Simpele en eenvoudige horloges only

Is de uren wijzer verstopt?
Hij is wel lekker strak, een soort kubisme art. :+1:

1 like

De uren wijzer zit op deze foto een beetje verstopt onder de minuten wijzer.

1 like

Minimalisme en Bauhaus voorbij!
Ik ben niet zo van de moderne horloges, maar deze vind ik een beauty! Ook stalen bracelets zijn niet zo mijn ding, maar bij deze: wat een prachtig design en pasvorm!
Veel draagplezier!

1 like

Bedankt! Ik draag hem nu een paar dagen met plezier :slight_smile: inderdaad de pasvorm is erg goed en dat zonder microadjustment.

Hij wordt zeker een favoriet. Vaker te dragen, zal hem met warme dagen wel afwisselen met een automaat met nato-strap.

1 like

Het kost…. twee nutsen en een bounty! Alhoewel aangezien HMT zijn deuren gesloten heeft maar er wel een enorm aantal onderdelen nog in omloop moet je alert zijn of je geen remake hebt!.

3 likes

Ik heb er ook een, leuk dingetje, maar ik heb nog geen adequate catalogus kunnen vinden waarop je ieder model (ook de oudjes) kunt checken op echtheid.
Ik heb de HMT van mij ook proberen te spotten op internet maar niet gevonden.
Loopt overigens keurig op tijd en vooral bij warmte lekker ligt aan de pols met 36 mm.
Het is deze:

HMT Janata nato

6 likes

schieten maar.

6 likes

M’n heerlijke Hamilton…

6 likes

4 likes

Mijn simpelste, sorry voor de datum:

En die van mijn wederhelft:

10 likes

8 likes

Oud ned merk. Eenvoudig

5 likes

6 likes

8 likes

7 likes

Ik heb er nog een :echt simpel en eenvoudig en loopt nog super nauuwkeurig :+1:

: mijn Kienzle .

6 likes

Q&Q = Quantity & Quality. Oftewel: veil horlauge voâh wènag geld.

3 likes

heb er enkele van dat allooi uit het stort. kunnen redden, van deze zwarte ovaal het loopwerk Japans Assembled in China,

maar de band was van dat zinc aluminium legering met van die zwarte rare slijtvlekken. brrrrrr. Rap een zwart sportbandje op gezet en dat was al beter, Ik hou dit horloge gewoon bij enkel voor het ontwerp

heb nog andere q&q met nog een perfecte qua kast en band maar het binnenwerk was bagger uit China. Je moet geluk hebben , voor een vondst uit de vuilbak

3 likes

Gewoon simpel alleen elke ochtend ff opwinden en lopen maar

1 like

2 likes