Sinds een weekje HF-lid

Welkom op HF Mark!

Vind ik lang niet altijd, maar in dit geval wel. De Fortis is volgens mij redelijk dik en daar moet je van houden/tegen kunnen qua draagbaarheid.

en welkom

Kijk dat noem ik nog eens netjes voorstellen. Welkom. Er is geen weg meer terug, maar dat wist je al denk ik.

Mooie Fortis wel. Wel een drukke dial overigens, maar hij kan het hebben.

1 like

Welkom, welkom! Mooie, eerlijke introductie. Doe het vooral rustig aan. Mijn advies: veel kijken en lezen, een toplist maken voor je zelf, en dan zoetjesaan naar de eerste mooie knaller. Succes!

Welkom! :slight_smile:

Welkom op dit mooie forum :relaxed: Begin voorzichtig met horloges want voor je het weet heb je een kist vol met steeds hoger ambitie niveau :flushed:

Welkom op Horlogeforum, Mark!
Leuk dat je de horlogehobby (nog) wat serieuzer wil gaan oppakken!

Ik lees in je openingspost dat je volgende geplande aankoop toch een behoorlijke uitgave is. En laten we eerlijk zijn, € 2.100 is ook niet niks voor een horloge.

Ik lees verder dat je je horlogesmaak nog duidelijk aan 't ontwikkelen bent. Daarom kan ik onderstaande tip 100% onderschrijven.

Succes en veel plezier met het vinden van het voor jou perfecte horloge!

Welkom, en een herkenbare Camel. Zaten destijds in een mooi doosje.

Welkom!

Welkom,mooi horloge die Fortis,als je 'm koopt graag wat plaatjes

Welkom weer een slachtoffer erbij. Maar zo mooie hobby. En ik deel de mening van een groot aantal leden die een reactie hebben geplaatst. Niets overhaasten, en koop eerst een mooie automaat van bv Seiko veel waar voor je geld. Een mooie turtle of Sumo blijft ook waarde houden. Nog goedkoper en zeker meer dan goed een 007 of 009 van Seiko.
Suc6 met je keuze.

Gr Bram

1 like

Welkom! Als liefhebber zit je hier prima.

Welkom!

Welkom!

Van harte welkom, zelf ook pas sinds kort op dit forum en ook verre van een kenner. Echter door hier dagelijks even te spieken krijg je al een hoop leuke info mee.

Ik heb een soortgelijk Camel klok. Mijn pa heeft die lang gedragen.

Dure klok, die Fortis.

Ik zou nog even voorzichtig doen, knaakjes in de zak houden en een paar weken op dit forum rondneuzen.
Ik weet 100% zeker dat je hier horloges tegenkomt die je voor die prijs en minder, mooier vindt.

Zomaar een tip.

Welkom op het forum!
Volgens mij loopt er hier een enorme Fortis gek, kan me een introductie post van iemand herinneren hier…
Weet alleen niet meer wie precies, die duikt vanzelf wel op :ok_hand:
Misschien dat hij je nog wat tips kan geven :wink:

Goedenavond, hartelijk dank voor alle reacties. Dat voelt gelijk als een warm bad zeg. En alle gegeven adviezen worden zeer gewaardeerd.

3 likes

Beste @PeterLC, bedankt voor je reactie. ik had deze advertentie ook gezien, maar ik vind de uitvoering met de oranje accenten mooier. Daarom besloten niet op de advertentie te reageren.