SINGAPORE

Ik ben destijds op pad geweest met de guide van Yeoman.

Twinkle was mijn favoriete plek en ben ik meerdere malen/jaren geweest.
Als je liever nieuw en wat exclusiever wil kijken dan Orchard inderdaad. In Orchard zit ook een mall waar ze veel tweedehands Rolex verkopen, als ik op de naam kom zal ik nog een edit doen >> Lucky Plaza.

1 like

Allright, klinkt allemaal goed mensen, bedankt alvast voor jullie feedback en tips.
Ik ga voornamelijk voor mijn werk naar daar, dus echt veel tijd ga ik niet hebben, maar toch een dag of twee ga ik er wel iets van kunnen maken, dus dan hoop ik wel wat te kunnen vinden =)

Mocht ik iets moois of uniek tegenkomen drop ik het hier voor mensen die nog naar daar moeten

Zoek vooral de foodcourts !! Die liggen 2-3-4 verdiepingen onder de grond. Enorme keuze en doorgaans goedkoop. Echt top. Zelfs de foodcourt onderin het peperdure Marina Bay Sands is echt goed en goedkoop.

Zelos zit ook in Singapore. Ik heb goede herinneringen aan Newton square. Lang geleden en voordat het is gereguleerd in een food center. Genoeg opties beschikbaar in ieder geval :yum:

Veel goede tips hier!!! Precies ook veel man al geweest, haha.
Hoeveel tijd rekenen jullie om toch het centrum volledig gezien/uitgepluisd te hebben?
Mijn hotel is centraal gelegen, dus kan eigenlijk alles vanop wandelafstand doen

Tip voor het luxe gevoel
.

Probeer te reserveren bij LeVeL33, Microbrewery, bar & restaurant op 149 meter hoogte.

Niet alleen het eten maar ook het uitzicht is onvergetelijk. Kost wat maar hé, je bent er toch :sweat_smile:

Restaurant with a view

3 likes

Daar zou ik mee oppassen 
 het is heet en vochtig. Je bent doorweekt na een dagje doorstappen.
Zou vooral ook de ZEER goede Metro gebruiken als dat kan 

:slight_smile:

1 like

Uit zeer betrouwbare bron vernomen dat dit hele aardige mensen zijn :blush:

hahaha, dat zal best, maar niet bepaald Singapore toch ?

1 like

Op slechts 600km van Singapore :grin:

hahaha dat gaat em niet worden peis ik

Ik ben een week ervoor in langkawi, iemand daar al geweest?

Vraagje voor wie het al daar zijn aankopen heeft gedaan
 die tax refund, passen ze dat direct toe in de winkels bij het aantonen van uw pas of wordt er een refund gegeven op de luchthaven zelf daar?

Dit ja. Is genoeg te koop :money_mouth_face:

1 like

op het vliegveld.

Is hzt de moeite met %? Want elk land verschilt, wat is jw ervaring?

Elk % telt dus altijd de moeite waard,wel zorgen dat je pasoort bij je heb in de winkel.
Daar koppelen ze refund aan voor op het vliegveld, en dan heb je het in paar klikken terugđŸ‘ŒđŸ»

1 like

Als je het niet terugvraagt en je moet nog 21% betalen (als je meer dan €430 uitgeeft) wordt het wel erg duur.

1 like

Het is dacht ik 8% ofzo

1 like

En bij de terugkeer de refund vragen in BRU of op de luchthaven van SG zelf?

Op Changi airport moet je dat doen, daar staan na paspoortcontrole machines waar je paspoort scanned en dan aangeven waar het op teruggestort moet worden.
Super makkelijk en snel, daarom in de winkel paspoort nodig.

1 like