Oh oke, klinkt idd wel makkelijk … en met de refund is het verschil dan echt de moeite en is er een max aan refund of een max bepaald bedrag van aankopen?
LANGKAWI niemand ervaring mee?
Oh oke, klinkt idd wel makkelijk … en met de refund is het verschil dan echt de moeite en is er een max aan refund of een max bepaald bedrag van aankopen?
LANGKAWI niemand ervaring mee?
Vario zit ook in Singapore
Ken ik niet, zijn ze gekend om hun leuke prijzen of de collectie vooral?
Vario was in het begin vooral bekend om hun straps, later zijn ze horloges gaan maken. Het is een leuke en kwalitatief goede micro brand.
Waar in de eerste jaren alleen Ivan en zijn vrouw werkte, hebben ze inmiddels wat meer personeel aangenomen.
Zoals gezegd, hun horloges zijn kwalitatief goed. ( Ik heb er zelf een ) En hun bandjes eveneens.
Och cool … oke en toon eens de uwe als je wilt? En doen ze af en toe kortingen voor de buitenlanders?
Hi all,
Ben nog niet zo lang terug en ik moet zeggen: WAT EEN LAND!!!
Europa of beter gezegd WEST-EUROPA kan veel van leren.
Echter, zoals velen van jullie reeds hebben aangegeven, niet interessant om dingen daar te kopen, veel te duur. Hun valuta en de economie staat veel sterker dan EURO, waardoor de prijzen automatisch allemaal aangepast zijn.
Omega verdeler kon mij wel 25% geven (+8% op de luchthaven tax refund) kon zelfs niet tippen aan de verschillen hier in Europa. Uiteraard heb ik de prijzen vergeleken met Chrono en wat ze bij ons hier in Belgïe voor gaan. Anders had ik wel een paar mooie deals aangeslagen, zelfde met Zenith, mooie modellen, maar veel te duur.
Seiko niet echt de moeite.
Maar in’t algemeen, het leven en al de rest wel de moeite om eens gezien/meegemaakt te hebben.
btw, niet enkel de horloges, maar gewoon alles is duur lol, zelfs het eten heeft europese prijzen. Enkel de GRAB was het goedkoopste wat ik kon beleven.
Voor wie nog moet gaan, dit was mijn ervaring ![]()
Cheers.
Toch niet in die hawker centers?
Ja overal een beetje, ik vertroefde vooral rond de marina bay, omdat de conference daar plaatsvond
mijn hotel was meer in het centrum zelf, maar ook daar dichtsbijzijnde normale breakfast room was ook aan een hogere kant ter vergelijking.
Hoe was het in Langkawi?
Singapore is zeker niet goedkoop … hahaha …
Maar in de food courts kun je goed eten tegen echt goede prijzen
En in de Apple shops op Changi wil het ook nog wel eens lukken, maar wisselkoersen goed in de gaten houden.
Jammer dat ik dit draadje nu pas lees. In Chinatown heb je best wat goeie winkels voor de horloge hobby, in dat kleinere winkelcentrum. En op Sentosa zit ook nog een goeie shop. Sate by the bay is best goed eten voor weinig. De foodcourt bij het begin van Orchard road was ook altijd goed betaalbaar. Wellicht voor een volgende keer!