De Sinn draag ik bijna dagelijks, de Speedmaster eigenlijk nooit… Ik weet in ieder geval welke nooit meer weggaat, want dat zou een zonde zijn ![]()
In mijn ervaring heeft de Speedmaster inderdaad de uitstraling en looks en uiteraard de geschiedenis. Maar de Sinn 103 is veel robuuster, is ook in de ruimte geweest, is duidelijker af te lezen, heeft 200m waterdichtheid, sterk antimagnetisch, heeft een draaibare én praktische frictieloze bezel, heeft een dag én datum, evengoed bandenslet en bijna zo accuraat als de Omega. En op mijn (smalle) pols vind ik de Sinn mooier staan en dragen.
Heel vet zo in een setje. Dit maakt de keuze lastiger, ofwel ik kan ook de Sinn 103 kopen en daarnaast nog een tudor blackbay. Dan heb ik een mooie set zo samen met de OP med blue.
Voor velen is de Speedmaster een keuze waar ze nooit meer op zullen terugkijken, en dat dacht ik ook te kunnen doen. Maar de Sinn sluit veel beter bij mijn levensstijl aan. Zorgeloos en praktisch te dragen doorheen de dag en bij mij ook specifiek bij het drummen (zeulen met statieven en drumkoffers) wat best al wat sporen heeft nagelaten. En soms is er gewoon de klik die je wel of niet hebt met een horloge.
Keuzes keuzes…
Een hele mooie foto! ![]()
Dankjewel! ![]()
Heel gaaf! Wat een mooie plexi zit erin!