Topper! En met plexi toch het mooist!
Vind ik ook
. Mijn volledige collectie begint stilaan plexiheavy te worden.
Een regenachtige zondag: ideaal om de uit de kluis gehaalde Sim (?!) 103B in het zonnetje te zetten!
Dit is een heel vroege Sinn 103B handopwinder, 112.0xxx serienummer, en zonder crown protectors, geen dagaanduiding en “Bund” chronoseconde.
Denk dat dit mijn mooiste 103 is……
Alles wijst erop dat dit een NOS vintage exemplaar is, en je kunt je voorstellen dat ik enorm in m’n nopjes was toen DHL voor de deur stond!
Het horlogebandje is niet origineel Sinn, en ik vermoed dan ook dat de dealer het bandje heeft vervangen met als reden dat de originele na ruim 35 jaar in het doosje wel half vergaan zou zijn.
Inmiddels ook een nieuwe stalen armband erbij gevonden, nog de oude stijl (geen H band), deze ga ik er snel opzetten.
Maar dan? Dan heb je een nieuw horloge uit ca. 1988 ofzo, ga je die dragen?!?
Super mooi man. Ik zou het geen schande vinden mocht je die bewaren zonder het te dragen. Vaak zit er evenveel plezier in het horloge gewoon af en toe in de handen te houden en te beseffen hoe mooi, en in dit geval ook hoe zeldzaam ze zijn. Dit is genieten.
Wat een mooie vondst!
Volgende week vrijdag hebben mijn vrouw en ik de eerste stop van onze roadtrip naar Puglia, Frankfurt. In de middag of zaterdag ochtend ff langs bij Sinn. De 103 a sa, zoals afgebeeld hierboven, zit nog steeds aan de originele lederen band (18 jaar). Heb wel de stalen H link en een canvas maar hoop een nieuw stukkie leer met vouwsluiting te scoren. Keep you posted.
Groeten
Rutger
Bij monopoli op het plein heerlijk daar, otranto heel lekker. Have fun