Te koop/ruil mijn Sinn 356 op de stalen band met de nieuwe snelverzet sluiting!
Dit is de sexy plexi uitvoering.
Merk en model: Sinn 356.
Diameter: 38.5mm.
Leeftijd: 03-2025 dus nog met fabrieksgarantie.
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 05-2025.
Factuur en/of certificaat: Garantiepas.
Originele doos en/of eventuele accessoires: Full set.
Verzendkosten of afgehaald in regio: In overleg.
Conditie (krassen, werking etc): Zeer netjes met de onvermijdelijke draagsporen.
Soort uurwerk en kaliber: Automaat Sellita SW500 serie. Loopt onopvallend.
Vraagprijs: €1.650.
Ik ga niet lopen leuren met deze Sinn en de prijs is dan redelijk vast, grote prijsverlagingen ga ik niet doen.
Horloge heeft een nieuwprijs van 2.5K en Sinn zelf doet niet aan discount!
Dus graag concrete voorstellen doen met dit in gedachte.
Het grote hete hangijzer, inruil
:
Breitling Colt 41mm alleen de brushed versie.
Tudor FXD.
Dat was het wel zo een beetje in veel anders heb ik momenteel geen interesse voor wat betreft inruil. Dus liever geen, ik probeer het toch.
Deze prachtige flieger is geheel bead blasted dus draagsporen zijn onvermijdelijk, het is tenslotte ook een toolwatch!
Spoortjes zijn er voornamelijk op de band en sluiting, ik heb geprobeerd dit zo ongunstig mogelijk te fotograferen.
Een paar minuscule plekjes van banden wisselen zijn er ook. Maar deze zijn aan de onderzijde van het horloge.
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.
Bedankt voor de interesse, vragen of opmerkingen graag enkel per PB.