Sinn 556 I Perlmutt S

Sommige merken hebben toch wel een model waarvan je denkt van; gaaf!
Iets aparts dat je niet heel vaak ziet.
Dat heb ik met deze Sinn, volgens mij wel een redelijk goed merk aangezien ik ze wel eens voorbij zie komen hier.


Wie weet de volgende incoming :sunglasses:.

16 likes

Zeker, en “redelijk” mag je gewoon weglaten hoor!

Gaaf modelletje inderdaad :slight_smile:

1 like

Met redelijk in het achterhoofd kan het alleen maar meevallen haha.
Vooral die parelmoer wijzerplaat doet het 'm. :sunglasses:

1 like

Ik vermoed dat @Fate_Amenable_To_Change nu vloekend in bad zit. Mompelend dat hij zojuist besloten heeft dat hij deze Sinn ook wil. :joy:

4 likes

Vloekend dat zijn maatje niet kan typen :wink::wink:

3 likes

Haha ja met die Lenovo uit 2009. Heerlijk. :joy:

4 likes

:joy:

Even de hele zin lezen pannekoek/pannenkoek :wink:

2 likes

Knuppel :joy:

3 likes

Hahaha, ik zie het nu. Te achteloos omgebouwd. Ik haal mijn hautaine reactie meteen weg. :joy:

Leuke bonus is dat ik jou blijkbaar aanzag voor iemand die wil/wilt niet goed beheersd. :zipper_mouth_face:

3 likes

Yes! Mag ik nu een sticker? :joy:

2 likes

Haha, wat ook best had gekund hoor :wink:

2 likes

Genoeg taalonzin en paaseieren.

Is die Sinn al eens tweedehands gesignaleerd? En voor hoeveel?

Die witte heb ik al eens langs zien komen dacht ik. Eens kijken of ik die oude advertentie kan vinden.

5 likes

Maar even on-topic @Davy91 leuke wijzerplaat man.

1 like

Staat momenteel een grijze te koop van Phoenix. Zat te twijfelen, maar grijs…

2 likes

Die heeft geen parelmoer jonge… Dat wil je. Stijltje. En zo.

2 likes

Haahahaha… Ik denk dat dat meevalt. Ik ben wel net vloekend van de trap gelazerd omdat ik baby-olie op m’n voetzolen had.

Enfin, ik vind dat je bij de jubileum editie gelijk had, die wijzerplaten zijn alleen goed als je ze uit de zon houdt. Ik zit zelf al twee jaar naar de paarlemoeren edities te kijken, zowel de witte als de zwarte die @Davy91 hier noemt, maar het gebrek aan real life foto’s die laten zien hoe hij in de zon is houdt mij tegen.

Ik denk dat ik de gewone standaard 556l mooier vind, maar dat ik dan de DS30 van Damasko daar de overtreffende trap van vind, dus mij hoor je over de 556l niet vloeken.

Als er nog een Duits horloge komt is het de Form A met wit-blauwe plaat van Junghans.

2 likes

Parelmoer? Dat zijn de kraaltjes die je altijd in het bakje van je oma zag liggen :joy:

3 likes

Is meer Rhodium zoals Rolex, dus meer donker zilver met schitterende sunburst!

Zo is het maar net.

3 likes