Sinn 556 I Perlmutt S

Ik vind deze erg gaaf, maar vind het moeilijk bij natuurlijke materialen om het online te bestellen. Elk horloge is net iets anders en de kleuren zijn hoe dan ook anders dan op de render.
Eigenlijk hoopte ik met het zien van dit topic dat iemand de stoute schoenen had aangetrokken :stuck_out_tongue:.

1 like

Er zijn al ‘echte’ foto’s van deze uitvoering.

3 likes

Die is gaaf! Ook moeder van parel?

2 likes

True, ik heb alleen geen zicht op hoe uniform het gebruikte materiaal is. Dit spul wordt ook gebruikt om kleppen op instrumenten te versieren, waarbij iedere klep er soms net wat anders uitziet. Dit terwijl deze stukjes ten grote van een vingertop zijn ipv een hele plaat.

1 like

Nog niet, misschien :soon:.
Eerst even wat researsch doen.
Met mn Stowa was het ook een gokje maar bevalt me ook prima, dus dat online bestellen durf ik nu wel aan. Mits ik het retour kan sturen als het niet bevalt.

1 like

Heel mooi die witte.
Staat er niet een mocca bruine variant te koop hier?

Dat zou wat zijn… gewoon een trio aanschaffen.
Wit , mocca en paarlemoeder zwart :thinking:

2 likes

Maar heeft Sinn nu de gaatjes voor de push pinka doorboort? Zodat je vanaf de buitenzijde ze los kunt “prikken”?

1 like

Ja. Drilled lugs. Erg handig voor de push pinka’s.

4 likes

giphy

1 like

Ja duhh zo flex horloge met een parelmoer wijzerplaat heeft gewoon push pinka’s.:sunglasses:

1 like

#metoo
Ik zit al een tijd lang de CW C65 Vintage in 38mm te overwegen of liever gezegd af te wachten tot die tegen een bodemprijs wordt aangeboden. Ook de 556i heb ik al langer in het vizier. Nu wil ik zonder datum en zijn de speciale modellen (zo noem ik ze gewoon zonder te weten of dat zo is) zonder datum. Ook oogt de plaat wat rustiger en zijn de wijzers minder aanwezig dan bij de “gewone” 556i en 556a.

Ik zit nu heel hard te overwegen of ik de donkere paarlemoer met als extra de fine-link bracelet ga kopen. Wel tegen de volle mep, al staan er hier een grijze en een mocca te koop. Maar op leer en die zijn tegen bijna dezelfde prijs ook nieuw te krijgen en dan moet daar alsnog een bracelet bij komen…

Dus het wordt nieuw maar welke? De blauwe is prachtig maar gaat te snel vervelen en dus niet geschikt om veel te dragen. De grijze is mooi maar wat saai. De bruine is ook mooi maar een lastige kleur. Dus die MOP lijkt me wel prima. Over het algemeen gewoon zwart vermoed ik en pas als er flink licht op valt zal het paarlemoer gaan glinsteren.

Anywaysz, ik denk dat er een 556i komt maar ben er nog niet uit.

1 like

Dat je de zilveren/rhodium dial met sunburst saai vindt mag natuurlijk. Al is hij alles behalve dat. Bij elk ander licht, wat de hele dag door gebeurd, kleurt hij anders, wat erg fascinerend is. Ik vermoed dat u hem nog nooit in het echt heeft bewonderd, klopt dit? Bovenal, grijs/grijze muis is het zeker niet! Daarbij is hij gelimiteerd tot 1000 stuks en amper meer aan te komen en wordt deze versie alleen maar meer waard, laat staan voor €800,- met alle extra’s waarmee ik hem aan bied… Maargoed, dat is mijn oprechte mening (en feit qua prijzen op internet die iedereen kan opzoeken). Verder zou ik hem nooit weg doen, als ik niet en DJ in exact dezelfde kleurstelling heb gekocht. Zegt ook wat denk ik :thinking:

2 likes

Klopt, ik heb hem ook nooit irl gezien en ik neem ook direct aan dat die erg mooi is.
Komt idd ook door enkel op plaatjes gezien te hebben en daar doet die het dan net niet voor me. Geen goede graadmeter :joy:

Ik heb nu de zwatre paarlemoer met fine link bracelet en de grijze leren band net gekocht.
Ben heel benieuwd hoe die is.

Edit: De prijs is rechtvaardig hoor, ik heb toevallig een goed aanbod gevonden want ze zijn niet zomaar te vinden.

2 likes
2 likes

Op foto’s vind ik hem prachtig. Op dit filmpje lijkt de wijzerplaat vettig met direct licht erop en nee, dan bedoel ik niet een vettig glas :sweat_smile:
bedankt voor het filmpje!

1 like

Net of er zeep op zit ofzo… Geen last van bij de rhodium plaat :yum:

2 likes

Hahaha precies! met je subtiele sluik reclame :joy:

2 likes

Ik ook en in het echt is het afwachten. Elk exemplaar is anders maar ik heb hem gekocht dus ik zal het wel zien hoe het is :slight_smile:

2 likes

Gaaf zeg :+1: ik ben erg benieuwd! Wanneer mag je hem ontvangen @Da_Watcher?

1 like

Dat weet ik nog niet, als het goed is niet te lang.

1 like