Sinn 556 I Perlmutt S

Gefeliciteerd! Ik vind hem in het filmpje best goed overkomen dus ben benieuwd naar je ervaringen.

1 like

Dank je, ik ben ook erg benieuwd. Ik vind de 556i al langer aantrekkelijk en Sinn met een top grade ETA kan niet fout zijn. Heb hem wel met de fine-link bracelet en leer genomen.

2 likes

:ok_hand: …van harte! Mooi door zijn eenvoud en met deze wijzerplaat een kleurrijke knaller. Hopen dat de zon lekker gaat schijnen, dan is ‘ie op zijn mooist.

2 likes

Ik heb nu deze data als indicatie maar wellicht wat eerder

Geschatte bezorgdatum 4-jan-2019-9-jan-2019

Hij komt op leer en krijg dan de bracelet met een aantal weken nog nageleverd. Ben ook erg benieuwd en zal zeker wat plaatjes moeten schieten als die er is.

3 likes

Subtiel? :joy::joy::joy:

4 likes

Zo ff lekker crossposten, hij is binnen en excuus voor de stofjes. Betere plaatjes volgen vast nog wel :wink:

13 likes

Mooi hoor! Wat is/zijn je eerste indrukken?

1 like

Mooi hoor, gefeliciteerd!

Ik hoop wel dat het “gloedje” evenwichtig over je plaat is verdeeld. En die stofjes… niets aan te doen bij dit model. Ik bleef maar vegen bij mijn 556i :smile:

1 like

Mooi! Voor mij duurt het nog even voordat er een nieuwe komt, eerst een woning. :sunglasses:

2 likes

Dat dus. Ik ben er al snel achter dat de ar coating op de buitenkant de boosdoener is.

Maar verder @Phoenix.bas, prachtig. Enkel nog niet in daglicht gezien maar dit is een sieraad. Een review volgt zodra de stalen band is nageleverd. Tot nog toe zeer verheugd iig.

Ja prachtig, de hele plaat is zo mooi. Hij verloopt van groen tot paars/bordeaux over de hele plaat. Ik heb daarom deze ook nieuw gekocht want mocht het dus niet goed zijn kon ik hem ruilen voor een mocca, blauwe of jubileaum. Maar deze is zeer naar mijn zin.

Dank je! Welke versie had jij?

3 likes

Jippie. Hoogste tijd dat de zon zich weer gaat laten zien en dan genieten van die mooie wijzerplaat, wow… wens je veel kijk- en draagplezier! :ok_hand:

2 likes

Dank je, komt helemaal goed. Ik zit er kirrend van plezier naar te kijken :heart_eyes:
Je krijgt het jammer genoeg niet vastgelegd. Hopelijk in het zonnetje ja.

7 likes

Ziet er zeer fraai uit. Het lijkt wel alsof de indices zweven in de wolken.

2 likes

Deze:

1 like

Int eggie nog zo veel mooier.
Als je hem ziet wil je eraan likken, en dat vlekt.

Hopelijk met natuurlijk licht beter vast te leggen. Deze foto’s doen geen recht aan de realiteit en ondertussen blijf ik er naar staren :smiley:

Edit:

Ja ook een schitterend horloge, ik heb daar ook nog naar zitten kijken maar beperkt aanbod.
Ik had eigenlijk een andere aankoop iin gedachten en hier stonden er 2 te koop. De mocca en jubileum. Zodoende ben ik gaan kijken welke kleur en liep hier tegen aan.

1 like

Gefeliciteerd man! Leuk, dat die Perlmutt je goed bevalt. Ga je de coating er op laten zitten, trouwens? Er zijn er zat die hem er aan de buitenkant vanaf poetsen. :slight_smile:

1 like

Ziet er erg mooi uit, ben benieuwd naar de daglicht plaatjes :wink:

1 like

Dank je, tot nog toe wel ja maar heb hem nog niet in daglicht gezien. Misschien is het wel helemaal niks :joy:

Die coating moet ik eerst allemaal nog zien. Merk al wel dat het nogal snel vlekt daardoor. Het geeft wel het effect alsof er geen glaasje op zit en met die diepte van de plaat verwacht ik in daglicht een heel mooi schouwspel.

1 like

Heel erg mooi. Gefeliciteerd met de aanwinst.

1 like