Sinn 856 of DA34?

:joy::joy::joy::joy:

Jij leert snel baas! :wink:

Jij anders ook met je 556 :wink:

1 like

Wij zijn samen met @EduardoLiotto hier de slimste jongetjes van de klas, zoveel is wel duidelijk.

2 likes

De Sinn. Dat rood op de dial zou me gaan tegenstaan. Bovendien oogt de Sinn stoerder, inderdaad meer [quote=“daffie, post:2, topic:101260”]
karakter
[/quote]
zoals Daffie al zei.

1 like

Hmm nu wil ik een 856 hebben; even de markten afspeuren :wink:

1 like

Sinn. Deze Damasko oogt gewoon niet zo lekker imo. Ga wel voor een getegimenteerde band, werkt als een tierelier.

Gr, HJR

1 like

Ik vind de cross-hair wijzerplaat van de Damasko veel mooier dan de dertien in een dozijn 3/6/9/12 plaat. Mijn 0.02 eurotjes.

1 like

Neem dan meteen de UTC versie.

1 like

Damasko!

6 likes

Haha zo in the flesh is wel ff andere cook…niets mis mee :joy::thumbsup:

1 camel is ongesteld zo te zien

3 likes

Oh ja, de bodem van de 856 is niet getegimenteerd. Dat valt je snel op omdat die in contact komt met de schakels van de getegimenteerde band. Dit laat sporen na.

1 like

Ik zeg Damasko! Harder staal zoals al eerder aangegeven is en de wijzers zijn beter in proportie wat mij betreft. :thumbsup: En wat de cameltoe betreft, een beetje kleur kan volgens mij geen kwaad.

Hoezeer ik ook de DA34 kan appreciëren, Sinn all the way als ik moest kiezen tussen de 2.

Geen ervaring met beide merken. Maar qua looks duidelijk voorkeur voor de stoere DA36/38. De Sinn is me te braaf en te saai.

+1

Ik ben natuurlijk erg bevooroordeeld.

3 likes

Zou 'm graag es op Damasko staal knallen :stuck_out_tongue:

2 likes

Puur door hoe Damasko met zijn klanten omgaat zou ik voor de (een) Sinn gaan.

4 likes

Dat. De service van Damasko is niet om over naar huis te schrijven. Dat zou voor mij aanleiding zijn om voor Sinn te gaan.