Sinn only (Deel 1)

Schitterend.
Heeft Sinn toentertijd goed gedaan om die rechten van Breitling over te kopen.

Navitimers blijven de mooiste chronografen.

3 likes

Absolute topper.

1 like

Woow! Erg mooi

1 like

Ik weet niet of dat het verhaal is.
Volgens mij zijn ze van de curator gekocht en later terug verkocht aan Breitling met een eeuwigdurende licentie aan Sinn.

3 likes

Hé! Gaaf, Marijn! :partying_face:

1 like

903 is an underestimated reference. Here is an early one with the straight red date and Breitling marking on the inside of the back cover.

17 likes

Prachtig. Wat een mooi uurwerk ook.:+1::sunglasses:

2 likes

How many Sinns do you have? Impressive collection no doubt!

1 like

Nine at the moment, mostly older ones :slight_smile:

4 likes

Wat een prachtig duo

1 like

Hoi Erwin,
Er is ook een limited edition 203 Arktis in titanium geweest!
Volgens mij 50 stuks (ik las ook ergens 15, maar ik denk eerder toch 50).
Maar ja, kom d’r maar es aan…

Niet mijn foto’s:

11 likes

Aha. Dat wist ik niet!
Dat is een nog onmogelijker zoektocht. Een beetje betaalbare ‘normale’ Arktis is al een zeldzaamheid, in Ti helemaal. Kwestie van Geluk met een grote G hebben.

1 like

Ik heb jaren geleden wel eens de vraag bij Sinn gesteld of ze de arctis ook in TI konden maken. Dat kon wel. Geen idee meer wat de meerprijs was.

Naast mijn Sinn 556A was ik nog op zoek naar een quartz horloge met nauwkeurig uurwerk. Kwam erachter dat in het dameshorloge 434 een thermocompensated ETA uurwerk zit. Even aan Sinn gevraagd of ze een foto konden maken van de 434 naast de 556A. En die kreeg ik vandaag binnen. Ik vind het wel een geslaagd horloge, al is 34 mm natuurlijk klein. Maar dat is de Seiko met perpetual callender die ik heb ook ongeveer. Past dus ook prima om een niet te dikke herenpols.E63_101_verso E63_101_recto

image003

7 likes

Ik mag Sinnds gisteren ook meedoen!

Zoals ik ook al in mijn NA topic heb gevraagd, maar niet iedereen leest dat: Voor diegene die ook een Sinn U2 heeft (of misschien een andere GMT), is het ook mogelijk de GMT wijzer weer gelijk te krijgen op de tijd? Hij loopt nu ~20 minuten achter op de normale uren.

15 likes

15 likes

16 likes

Ook wel nice deze:

6 likes

Ik weet niet of dit een serieuze vraag was, en ik moest er zelf sowieso even hard over nadenken, maar mijn zwarte 104 mag in principe wel weg. Dit is waar ik 'm zelf vandaan heb, even snel voor de foto’s > Sold: Sinn 104.
PM maar als je interesse hebt.

2 likes

Speaking of 104. plaatje

18 likes