Sinn only (Deel 2)

Hij is wel erg lekker die 13.1 zeg! Een echte EZM :muscle:

1 like

Ja, de eerste keer met twee weken alweer terug. Dit keer gaat het wat langer duren.

Zit er nog over te denken om de kast 180 graden te laten draaien zodat de kroon op tien uur komt zoals bij de GSG9 versie :thinking:

Van het weekend de knoop maar doorhakken :grin:

2 likes

Ah ja……. Ik heb even de oude opgezocht. Deze nieuwe uitgave is inderdaad een stuk gaver. Jammer dat ik net heb besloten mijn collectie naar maximaal 3 of 4 te gaan reduceren (schaamteloze plug: mijn Sinn 144 staat in het blauw). Anders was dit wel een kanshebber.

1 like

Doen ze daar moeilijk over? Die van mij ligt vanwege een vlokkenfeest in de olie en best speling op de bezel inmiddels bij Sinn. Gelukkig garantie dus hoef hopelijk niet te lang te wachten.

1 like

Hoe bedoel je? De mijne is buiten garantie en op een reparatie binnen de garantie periode krijg je feen garantie. Als je nog begrijpt wat ik bedoel.

Ik had gevraagd om Kulanz, maar helaas.

Gelukkig nog nooit dat gedoe gehad met mijn UX.

De enige bubbel die ik zie zit in mijn bier.

Batterij en oliewissel buiten garantie duurde 5 jaar geleden 8 weken.

7 likes

Nee ik bedoelde het omdraaien van de kroon.

1 like

Aaaah ach so :sweat_smile: geen idee, ik denk het niet. Kleine moeite lijkt mij, maar ik ben er nog niet uit of ik het wil.

Jaha wrijf het er maar in :sob:

1 like

Dan loop je in ieder geval nóg minder kans op schade :+1:

1 like

Ik heb sowieso al gesolliciteerd bij de TÜV en Kema, komt nog wel wat moois uit :+1:

Jezelf in je kracht zetten noemen ze dat bij ons op de zaak :nauseated_face:

Stilletjes hier…

14 likes

15 likes

Is dit de Sinn 856? Je kan steeds eens navragen bij de klantendienst van Sinn!

Zien we deze hier wel eens?

15 likes

Niet vaak neen. je moet die eens meer posten. Ik heb zelf de pvd versie 756

2 likes

Ja, ik zal het aan hun moeten vragen.

Te weinig. Prachtig spul die Diapal klokken.

1 like

Ik heb het even nagevraagd bij Sinn.
Het is mogelijk om te gaan van dit:

Naar dit:

11 likes

Nou snap ik weer waarom ik vroeger nooit goed was in raad de 5 verschillen. Ik heb echt 3 minuten zitten kijken. Bovenste is mijn favoriet.

2 likes