EZM13 op nieuw binnen Sinn canvas via Seriouswatches.
Zeer prettig contact via hun en voor de Sinn prijs gratis in de bus.
EZM13 op nieuw binnen Sinn canvas via Seriouswatches.
Zeer prettig contact via hun en voor de Sinn prijs gratis in de bus.
Die mannen doen dat goed idd. Prettig met hun ‘zaken’ te doen. . Lekkere combo hoor.
Ben benieuwd
Top horloge en waanzinnig goed afleesbaar.
Ik heb een Sinn met de oude versie van de metalen Sinn H link band. Kan ik op mijn horloge ook de nieuwere, stevigere band met hex schroeven monteren?
Ja hoor! Toch uitgebracht. De versie die ik eigenlijk had willen hebben anderhalf jaar geleden.
Iemand een 13.0 kopen misschien?
Nice!!
Wat is er anders dan?
Cijfers bij de uurmarkers weggegomd
Mijn UX ligt voor de tweede keer in vier jaar in Frankfurt voor reparatie vanwege een luchtbel, ‘lek’ dus.
Ditmaal niet onder garantie, Sinn heeft een deuk cq beschadiging op de kroon geconstateerd die door een val (nee) of stoot (kan, niet gemerkt) is veroorzaakt en de reden is van het ‘lek’ raken.
Foto van het atelier van Sinn. Shit happens, die €240 van een complete revisie overleef ik wel maar ze geven 16-18 weken reparatie tijd op
Corona, achterstanden door hoog ziekteverzuim, wees dus gewaarschuwd niet gaan timmeren met je Toolwatches
Bij mij gaven ze ook iets van 12-14 weken op, uiteindelijk had ik hem met een week of 7 weer terug.
Kan dus meevallen…
Vorig jaar maart de mijne terug naar HQ Frankfurt.
Indien garantie dan werken ze dat eerst af. Toen had ik hem echt snel terug.
Indien “normale” reparatie dan duurt het inderdaad veel langer.
Haha precies wat ik nu denk.
Ja was een garantie geval.
Hij is wel erg lekker die 13.1 zeg! Een echte EZM
Ja, de eerste keer met twee weken alweer terug. Dit keer gaat het wat langer duren.
Zit er nog over te denken om de kast 180 graden te laten draaien zodat de kroon op tien uur komt zoals bij de GSG9 versie
Van het weekend de knoop maar doorhakken
Ah ja……. Ik heb even de oude opgezocht. Deze nieuwe uitgave is inderdaad een stuk gaver. Jammer dat ik net heb besloten mijn collectie naar maximaal 3 of 4 te gaan reduceren (schaamteloze plug: mijn Sinn 144 staat in het blauw). Anders was dit wel een kanshebber.
Doen ze daar moeilijk over? Die van mij ligt vanwege een vlokkenfeest in de olie en best speling op de bezel inmiddels bij Sinn. Gelukkig garantie dus hoef hopelijk niet te lang te wachten.
Hoe bedoel je? De mijne is buiten garantie en op een reparatie binnen de garantie periode krijg je feen garantie. Als je nog begrijpt wat ik bedoel.
Ik had gevraagd om Kulanz, maar helaas.