Mooi hoor! Alleen lijken de wijzers wat aan de korte kant.
Klopt!
Inmiddels ben ik erachter wat me al die tijd weerhouden heeft om een 556 te kopen: de naar mijn idee te korte wijzers.
Aanvankelijk dacht ik dat het de 38.5 maat was, maar nee, het zijn de wijzers.
Nu maar wachten totdat Sinn de 836 met blauwe wijzerplaat uitbrengt.
Ik vind het vooral storend dat er nu plots een vlindersluiting op zit. Totaal overbodig.
Oeh, das jammer inderdaad. De misvatting ‘vlindersluitingen zijn beter dan gespen want ze zijn duurder’ moet de wereld eens uit geholpen worden. Denk wel dat ze bij SW of Sinn zelf wel luisteren als je er op hamert dat je een gewone gesp wilt.
Ondanks dat is de 556a veruit mijn best afleesbare horloge.
Mijn bezwaar is ook ‘slechts’ esthetisch van aard. Verder heel mooi en duidelijk.
Wat een toppertje is het ook hè
Yesssss!
Good morning!
Nice!
Vandaag binnen!
Tegimented U1 b, wat een beest, gewicht en kwaliteit.
Echt mooie details en wat een top kroon weer, butter smooth.
Ben benieuwd of er ooit een krasje op komt… iemand ervaringen met het tegimented duikboot staal?
Mijn U1 DS is volledig getegimenteerd.
Echter, door de een of andere oorzaak zitten er toch wat “veegjes” op de band.
Ik kan echt niet herleiden hoe dat gekomen is. Geen krassen, zeker niet, maar alsof er iets anders op heeft afgegeven. Alleen kun je het niet wegpoetsen.
Mijn UX, blasted en EZM13, blasted hebben ondanks langere tijd bij mij op het oog minder veegjes.
Nadeel van tegiment is dat het niet te herstellen is.
Als ik eerlijk ben is de meerprijs voor tegiment het voor mij in het vervolg niet waard. De U1 DS was een Limited en had het al. Ik “wacht” op een 836 met blauwe wijzerplaat (mocht Sinn die ooit gaan maken) en die heeft het ook al standaard. Op Sinn horloges die ik mogelijk ooit ga aanschaffen waarbij tegiment een optie is, ga ik dat dus niet doen.
(mijn zwei Pfennige)
Ook zonder tegiment onverwoestbaar.