Oke we gaan het meemaken
Nu zijn de specs meer dan genoeg voor het dragen op kantoor.
Inmiddels Sinn nummer 4 in een maand tijd
Oke we gaan het meemaken
Nu zijn de specs meer dan genoeg voor het dragen op kantoor.
Inmiddels Sinn nummer 4 in een maand tijd
De ezm 13.1 had ik genomen als die op voorraad was geweest.
Wellicht binnenkort!
Zijn er geen Sinn meetings in real life?
Dus bier, bbq en sinns?
Geweldige combinatie, ga je veel plezier mee beleven
Mijn U2 tegiment is na een jaar nog in nieuwstaat, behalve de sluiting vsn de band. Daar zitten ook wat vegen op.
Hoe het aanvoelt in de hand kwa bouwkwaliteit is echt mooi.
Ook met de clasp super clean en eigenaardig design.
Heeft echt een nautische vibe ook.
Wel de tudor bb58 ervoor verkocht maar zeker geen spijt.
Blijf denk ik sinns verzamelen, nog zo veel welke ik zou willen!
De arktis, een diapal 103, ezm 13.1 etc etc
Voor Fortis liefhebbers was er een whatsappgroep
Misschien ook leuk om een Sinn whatsapp groep op te richten om over Sinn te ouwehoeren
Ik wil zo’n beetje hun halve collectie wel.
Maar ja, ik heb mezelf beperkt tot een watchbox van zes stuks en meer niet.
Die twee G-Shocks in de vensterbank is overmacht, want solar en zo.
En dan heb ik het over zes goede horloges.
Nu Sinn 104, UX, U1 DS, EZM13, Citizen NY0040 en binnenkort Hanhart 417ES.
Naast de doos nog een cheapass Flieger die ik wilde proberen of het wat is. (ja). En een Vostok.
Met de 417ES incoming overweeg ik de 104 eruit te doen. Draag ik al ruim een jaar heel weinig. En ik weet nu al dat ik het vervelend vind dat de wijzers van de 417 en 104 nagenoeg overeenkomen.
En dan zoek ik nog iets blauws. Geen duikert.
Dan heb ik zes stukken en dat moet het zijn.
Spreekt mij ook aan de hanharts
Ben benieuwd!
De Preventor9 vind ik ook interessant.
Als ik bij Hanhart ben ga ik deze passen.
Heel mooi!!
Zelf blijf ik maar kwijlen over de 103. Een ‘simpele’ zwarte met plexi op leer/nato etc.
Mijn blauwe 104 draag ik eigenlijk alleen maar op de Hlink. Geen ander horloge krijgt zoveel draagtijd😅.
Die 103 st ga ik ook nog halen alleen wilde voor nu even wat anders. Heb ook de 104 en een speedy dus anders teveel zwart witte wijzerplaten
Ja zeker!
Wel prijzig
En een beetje dikkig😅
Dan eerst maar even sparen, en tussentijds lekker genieten van deze :
De 2e tijdzone is ook erg handig, subtiel maar toch goed afleesbaar.
Das juist cool
Ik ben me aan het oriënteren inzake een eventuele aankoop van een Sinn ezm3. Is er een verschil tussen een ezm3 van pakweg 2010 en een Sinn ezm3 van 2022? Is er in de loop der jaren een update geweest van het model?
Wat is de aangeraden service interval voor een ezm3?
Nu sellita uurwerk vroeger een ETA. Service is hetzelfde als voor andere horloges de ene wacht tot het horloge slecht gaat lopen de ander laat dat bijvoorbeeld om de 5 of 6 jaar doen.
Hartelijk bedankt voor de informatie.
Ik ben nu al heel lang aan het twijfelen over een Sinn 556i. Na mislukte experimenten met een bb41 en Oris ProPilot die beiden uiteindelijk te groot waren bevonden heb ik nu mijn zinnen gezet op de 556 als no nonsense zwarte wijzerplaat horloge. Een andere gegadigde is de Longines Conquest 39 maar die heeft door de vele gepolijste gedeeltes toch een andere uitstraling.
Het formaat van de 556 past veel beter bij mijn dunne polsen, echter vind ik het jammer dat de wijzerplaat van de 556 geprint is en geen applied indices heeft zoals bij andere kleurstellingen van de 556. De versie met de nieuwe felle kleuren zou mijn droom 556 zijn als deze ooit in het zwart zou worden uitgebracht. Zonder datum maar met applied indices. De wijzerplaat met print weerhoudt me er telkens van om tot koop over te gaan
De Blauwe versie heeft dat wel. En sunburst wijzerplaat. In het echt mooier dan op plaatjes.