Sinn only (Deel 2)

Dat is inderdaad ook echt een prachthorloge. Maar voor mijn gevoel wordt hij met een blauwe wijzerplaat toch meer een dresswatch in plaats van een toolwatch. Fingers crossed in de hoop op een zwarte versie met de applied indices, maar dat zal na zo veel jaar succes niet meer gaan gebeuren vrees ik.

2 likes

Klopt. Is wat “netter”. Met de drie-link metalen band haalt het wel iets meer “tool”.

1 like

Met 200m wr, nette lume, schroefkroon beschermd door crowngards,… Kortom laat je niet vangen. Het is een echte toolwatch. Daarbij komt dat

Ook niet meteen gelijk staat aan toolwatch looks.

Ik weet dat de mop s op het eerste zicht ook niet toolisch is maar het grootste deel van de tijd lijkt het of deze een gelakte zwarte plaat heeft.

Ik heb mijn keuze lang geleden gemaakt. En gelet op wat ik al effectief gekocht heb mag ik zeggen dat ik een toolwatch fan ben.:innocent:

18 likes

Yep!

Same here!

2 likes

Sinn and chicken soup :rooster:

15 likes

556 pics


24 likes

Andere lichtval en een andere wijzerplaat. Cool!

1 like

Jip. Erg tof horloge. Al veel genieten van gehad.

1 like

Lees net dat er een nieuwe blauwe U50 is. Alle 500 op de Sinn website al verkocht. Heb hier voor zover ik weet geen e-mail over gehad, jullie wel? Ook bizar dat ze zo snel weg zijn - de 500 in de MOP variant zijn wel een jaar beschikbaar geweest. Smaken verschillen uiteraard, maar dit scheelt wel heel erg veel.

Onvoorstelbare kleurverschillen in de mop, als een olievlek in het licht.

12 likes

Die EZM 1.1s had inderdaad een stevig prijskaartje. HAD, want inmiddels uitverkocht… :open_mouth:

1 like


Sparkling dial in de zon :sunny:

18 likes

Heel mooi! Deze kleur nu dus ook in de kleine(re) U50 variant.

2 likes

Vintage today :slight_smile:

20 likes

Zo cool.:star_struck:

1 like

De 104 weer eens om en bedacht me dat ik nog ergens Sinn siliconen had liggen.

Drama.

De band voelt erg zacht aan en is soepel, maar trekt zoveel lint aan dat het er niet uit ziet.

1 like

Heb daar vaker over gelezen, maar zelf heb ik daar dan weer helemaal geen last van. Bij mij gewoon stofvrij.

1 like

Er kan ook verschil in dd band zitten. Vroeger was de band dunner en zat ie vast met gewone schroeven. Nu is de band iets dikker en heeft inbus schroeven.

Groeten
Rutger

1 like

Blijft een gaaf ding!

23 likes

Dat plexi is toch zo sexy!

21 likes