Die had ik geplaatst inderdaad.
Persoonlijk vind ik m afgrijselijk op de foto. Maar goed. Ieder z’n ding
Ik vind de leren banden op de Sinn heel mooi. Maar ik wil de originele band niet dragen voor het geval er ooit een verkoop komt.
Op eBay kwam ik een Di-Modell Chronissimo tegen. Exact hetzelfde uiterlijk als de band die bij m’n U1 zat, maar dan waterproof leer!!! Hoe mooi wil je het hebben?
Je kan ze toch gewoon op de website van Sinn kopen? Persoonlijk zou het ontbreken van een lederen band me niet tegen houden bij de aankoop van een horloge.
Jawel. Maar deze is waterproof. Die van Sinn niet.
Ik denk dat bovenstaande @Colnago op deze uitspraak reageerde.
Dat je een band niet wil dragen “voor als” ik hem verkoop.
Kan een meerwaarde hebben voor een hele mooie vintage, maar hedendaagse banden zijn gewoon na te bestellen.
Mooie band John! Op een prachtig horloge!
Maar als @John een band gevonden heeft die er hetzelfde uitziet en beter is dan snap ik het. Ik zou gewoon die originele band dragen.
Yep. It fits like a glove in goed Nederlands
Mooie band idd. Hij lijkt wel erg lang met 80/120mm? Of zijn er ook kortere? Heb dunne polsjes ;-)… 70/110 zou mij beter passen.
Je zou hier kunnen kijken:
Dat is merkwaardig, aangezien Sinn zijn banden, of tenminste een deel daarvan, betrekt bij, op dit moment, Di Modell.
Bij Sinn heb je de mogelijkheid om een short versie aan te schaffen van de leren band.
En die korte is toch nog lang genoeg voor mij.
De Chronissimo heb ik ook. Mooie band, maar wel erg stug.
Dat vind ik van de meeste banden wel. Kwalitatief goed leer, maar stug.
Ik kan er ook niets aan doen, ik maak ze niet
Proficiat. 356 of 358? Zijn die eigenlijk uit elkaar te houden op de Ø na?
Op de 358 staat Ar (Ar-Trockenhaltetechnik) op de dial.
Thanks!
Het is een 356.
Maar geen gewone…
Op de foto is nog net een mini detail te zien die het verklapt (ik zeg nog nix ).
En er staat “made in Germany” onder bij 6 uur, toch?
Mag ik het zeggen?