Die heeft wel wat ja! Verhoudingen ook mooier dan van de 358.
Een piloten horloge op een race band? Nee, doe mij maar iets anders (en donkerder leer).
Mooi toch
Dat vond ik juist niet. Heb een 356 en een 358 mogen bezitten en de 356 was mij te dik in verhouding tot de kastmaat.
Dikzakje was dat
Pics or it didn’t happen…
358
356
Zo’n toestelletje zou ik nog wel eens willen hebben
Na de verkoop van mijn BB58 zit ik mij al een tijdje in te lezen en te oriënteren op een nieuwe daily. Bij voorkeur een Sinn.
Ik vind het merk charme hebben en de utility/industriële look heb ik een zwak voor. Dus, een Sinn.
Denk er aan om deze te bestellen volgende week
(plaatje van Google)
De Sinn 856 UTC.
- Erg plat/dun, nog geen 11mm
- Tegimented
- Die tampon die erin zit (AR etc…)
- magnetisch schild van hier tot gunder
- geboorde lugholes en een strapmonster
- eigenlijk een mooie prijs
Ik weet dat er eentje rondzwerft op het forum.
Iemand ervaringen met deze Pilot watch? Of zie ik iets over het hoofd waardoor je zegt, die kun je beter niet kopen…
Ik wilde je niet taggen maar ik wist dat jij er 1 in bezit hebt.
Hoe bedoel je dat precies aangaande de sluiting? Ander materiaal of stijltechnisch?
Verder alleen maar positief begrijp ik.
Komt licht over. Pas op, het doet wat het moet doen, maar de gesp zou gerust dubbel zo dik mogen zijn.
De versies met draaiende bezel hebben een stevigere band, met andere vijsjes, maar zijn wel 22mm breed tussen de lugs ipv 20mm.
De tegiment is krasvrij, maar er komen wel slijtplekjes omdat de delen ook tegen elkaar wrijven.
Maar dit is een echt goed leesbaar horloge, die je in 1 oogopslag serieus neemt. Het loopt binnen chronometer normen, met een degelijk gangwerk (ik weet niet of ze er nu nog ETA werkjes insteken).
Voor de prijs die ik betaalde is er geen alternatief.
Maar Damasko DA36 is denk ik ook goed.
Ik meen dat er nu een Sellita in zit. SW zoveel.
Dank voor je aanvullende informatie. Ik lees eigenlijk alleen maar positieve dingen
Who needs a GMT?
Are you talking to me?
Hoewel ik geen fan ben van deze wijzerplaat is de combi met de band zeer geslaagd en is het een hele mooi foto geworden! Vrolijk Pasen!
Via een ander topic kwam de U50 s pearl editie voorbij, toevallig al iemand in bezit?
Ben wel benieuwd of die plaat echt zo knalt🤤