2 aprilgrappen🎉
De nieuwe Sinn’s ivm 60 jarig bestaan:
Die groene 104 is heerlijk maar echt… die 358:drooling_face:!!
Die groene 104 kan wel even al mijn plannen doorelkaar gaan gooien…
Verdomme zeg, die blauwe 358! Ik hoop inmiddels al twee jaar op een blauwe 356…
Veruit de mooiste releases van de afgelopen 2 a 3jaar. Die zwarte 144 moet ik weer eens in detail bekijken.
Misschien ben ik dan toch niet de Sinn fan die ik dacht te zijn. Ik kan er niet nat van worden …
Ik vind er misschien 1 max 2 wel aardig: de 717 en de grijze 358.
Maar voor het geld koop ik liever wat anders.
Mee eens veruit de mooiste releases van de afgelopen jaren. Zeker ook de 358 en de 104 mooie kleuren! Ook de dames Sinn is mooi en elegant geworden met de blauwe kleur.
Daarbij vind ik de 144 St S ook echt een plaatjes zeker met de nieuwe siliconen band.
Die band gaan we maar eens proberen op de oude dame hieronder, de oer 144 St S
Die vind ik wél mooi
Net filmpje over de 104 op YouTube gekeken en dat groen is wel mooi hoor…op de foto’s komt het niet goed over maar het is een soort groen metallic wat speelt met het licht. Erg fraai!
Voor mij ook 50/50, die gehavende wijzerplaten, meh. De 104/144 en 358 in het blauw daarentegen . Sie Germans lekker gewaagd bezig. Iets meer speelsheid in de ontwerpen, dat beloofd wat voor de toekomst.
De zwarte 104 verveeld na ruim 5 jaar nog steeds niet dus wie weet komt de groene variant er ook wel
De 717 vind ik wel wat. Uit het filmpje bleek dat de hele buitenste ring inclusief glas draaibaar is en toch tot 200 m waterdicht. Alleen met 45mm wel veel te groot…
Te groot??? Nee joh. Het leven begint bij 45
Krijg bij deze een beetje het gevoel alsof hij iets mist en dat voor een behoorlijke prijs. Zou zelf die binnenring als (captive) bezel erop hebben gezet zodat het glas wat kleiner is. Komt hij toch iets robuuster over imo.
Het wandklokgehalte wordt inderdaad wel hoog door dat grote glas
Wel makkelijk. Kom je thuis, hang je m gewoon aan de muur
Hmm jammer. Had graag een blauwe 356 gezien of een 356 met die groene 104 dial.
Deze 434 B op stalen band is volgens mij ook voor heren met een kleinere pols goed te doen. En je krijgt wel een high accuracy quartz erin. Ik vind hem mooi. Als ik niet al een Anordain in bestelling had staan zou ik het nog serieus overwegen.
Die zwarte 144 chrono! Ik zag em net op Facebook. Daar wordt je triggerhappy van!
Erg cool apparaat!