Sinn only (Deel 2)

Zit nog te wachten op de koffie…

16 likes

Het regent in Zwitserland. Gelukkig is een UX waterdicht.

15 likes

11 likes

9 likes

Mogelijk ga ik toch afscheid nemen van 25% van mijn Sinn collectie.

De 104 is zijn bestaan in de doos niet meer zeker. :thinking:

:sob:, ga je hier geen spijt van krijgen? Wat is trouwens de reden als ik mag vragen? Teveel, horloges beu, upgrade, cash nodig?

Ik wil niemand voor het hoofd stoten, maar dat deze als eerste eruit gaat snap ik wel. Teveel bling voor een Flieger en te klassiek naar mijn mening…

3 likes

EZM2 Luminova
(Ondanks de “3H”! Blijkbaar heeft Sinn ooit de tritium dials vervangen voor luminova met “3H” tijdens de batterijwissel……)

11 likes

Meerdere redenen.

Teveel horloges ja. Ik had ooit een doos voor zes gekocht en daar moest de collectie in passen.
Akkoord, twee G-Shocks in de vensterbank wegens zon rekenen we ook goed.

Teveel zwarte platen. Ik was op zoek naar iets blauws, maar kon de Smiths Navigator die aankomende week binnenkomt binnenhengelen. Dus maar gedaan.
En eergisteren een Hanhart 417ES opgehaald bij de fabrikant in het Zwarte Woud.

Ergo, doos is overvol. OOk nog een Vostok, een Citizen NY0040, een Parnis Flieger om te proberen of de oer-Flieger iets voor me is. (ja!)
Allemaal in de doos van zes wordt proppen. En om het niet uit de hand te laten gieren moet er iets uit.

Nu ben ik totaal geen flipperaar. Ik koop alleen iets dat ik echt mooi vind met de intentie tot houden. En dus geschiedde ook. Maar ja, ik vrees dan nu toch voor de 104.

De UX, U1 en EXM13 hebben voor mij meer betekenis dan de 104. Let wel, het is een tophorloge hoor! Kan overal bij, banden passen hem allemaal en het ding loopt keurig +1. Helemaal niets mis mee.

Maar, ik weet dat ik me ga storen aan het feit dat de Hanhart en 104 nagenoeg dezelfde wijzers hebben. En ondertussen ben ik van de day/date af.

1 like

De Smiths Navigator is een prachtig horloge, zit ik ook wel eens naar te kijken, zou alleen wat overlap hebben met mijn Sinn 556A.

Dat je de UX, de U1 en de EZM13 houdt dat begrijp ik. Zijn alle drie toppers. Heb zelf de EZM3 en deze is ook geweldig. Mijn volgende horloge wordt hopelijk de UX. Twijfel alleen nog wat over het formaat!

1 like

Niet doen. Prima draagbaar. De getallen zeggen niet alles.

1 like

Gefeliciteerd met de NA, Hanhart is niet mijn favoriet, ook te klassiek, maar lijkt me wel een mooi merk en als het je stijl is dan is het mooi.

1 like

Thanks!

1 like

Dat is waar, maar mijn pols is slechts iets meer dan 17,5. Niet heel smal, maar ook niet echt breed :smiley:.

Mijn pols ook. De U1 en UX van 44mm gaan prima.
Doen!

1 like

Alleen nog wat geld verzamelen :wink:. Net weer gezinsuitbreiding gehad, dus dat gaat even voor.

1 like

Gefeliciteerd!

vieren met een UX :see_no_evil:

1 like

Dankjewel, haha, was het maar zo’n feest!

Zo basic, simpel en clean deze 556A.
I :heart: it!
Zelfs de verguisde, simpele sluiting vind ik geen probleem doordat deze zo soepel is. Nog nooit een nagel aan gescheurd. :grinning_face_with_smiling_eyes:

22 likes

Wat een beauty :star_struck: en super afleesbaar ook in de volle zon :sunny:

1 like