Sinn only (Deel 2)

De Smiths Navigator is een prachtig horloge, zit ik ook wel eens naar te kijken, zou alleen wat overlap hebben met mijn Sinn 556A.

Dat je de UX, de U1 en de EZM13 houdt dat begrijp ik. Zijn alle drie toppers. Heb zelf de EZM3 en deze is ook geweldig. Mijn volgende horloge wordt hopelijk de UX. Twijfel alleen nog wat over het formaat!

1 like

Niet doen. Prima draagbaar. De getallen zeggen niet alles.

1 like

Gefeliciteerd met de NA, Hanhart is niet mijn favoriet, ook te klassiek, maar lijkt me wel een mooi merk en als het je stijl is dan is het mooi.

1 like

Thanks!

1 like

Dat is waar, maar mijn pols is slechts iets meer dan 17,5. Niet heel smal, maar ook niet echt breed :smiley:.

Mijn pols ook. De U1 en UX van 44mm gaan prima.
Doen!

1 like

Alleen nog wat geld verzamelen :wink:. Net weer gezinsuitbreiding gehad, dus dat gaat even voor.

1 like

Gefeliciteerd!

vieren met een UX :see_no_evil:

1 like

Dankjewel, haha, was het maar zo’n feest!

Zo basic, simpel en clean deze 556A.
I :heart: it!
Zelfs de verguisde, simpele sluiting vind ik geen probleem doordat deze zo soepel is. Nog nooit een nagel aan gescheurd. :grinning_face_with_smiling_eyes:

20 likes

Wat een beauty :star_struck: en super afleesbaar ook in de volle zon :sunny:

1 like

18 likes

#fliegerfriday the 13th!

17 likes

Sehr gut!

1 like

Heeft iemand deze al?

Vandaag in de brievenbus (past net :slight_smile: )

4 likes

en daarom zo mooi!

1 like

Dat zijn de duitse, die zijn idd groot. Ik vraag weer zo een engelse uitgave. Die begrijp ik, en die zijn een pak compacter. Goeie tip. Had geen idee wanneer ze uit kwamen.

1 like

3 dagen onderweg. Ik ben meer met de Duitse (horloge) termen bekend. Ik heb al 2 eerdere versies.
Deze is 275 pagina’s dik :slight_smile:
Kan weer even vooruit met lezen over horloges.

2 likes

:flushed: Als ik die uit lees kan ik ook wel een woordje duits ja. :sweat_smile:

1 like

Nieuwe aanwinst! Wat een gave kleur, zeg! Thanks @theinvisibleman :+1:

30 likes