Sinn only (Deel 2)

Mocht het ooit nodig zijn wil ik je zijn naam wel per pb sturen.

1 like

Ik heb geen Sinn meer. Maar een 103 st/144 st sa zit nog wel ergens in de pijplijn. Ik maak wel een screenshot van de naam van de juwelier/horlogemaker. Kan ik er altijd naar vragen of bellen. Ik zit vlak tegen de grens aan dus altijd handig. :+1:

1 like

Aangezien die complicatie is waar Sinn mee adverteert mag ik hopen dat ze dit gewoon netjes doen bij service.

Groeten
Rutger

1 like

Ik nu een EZM3 en misschien vanavond daar nog een 103 st sa bij. :rofl:

1 like

103 st sa heb ik gehad. Topper! :+1:

1 like

Ik rijd er altijd ff heen om hem af te geven. Lekker een middag Sinnetjes passen en Sinn Weiss Wurst eten van de Sinn bbq en het horloge is meetal na een week of drie, vier wel weer retour,

1 like

Is al tijdje dat ze geen argon gas meer gebruiken hoor.

1 like

Sterk verhaal aangezien je Weißwurst (een woord) helemaal niet op de bbq doet. Die gaat in een pan heet water namelijk.
De wachttijden bij Sinn zijn op dit moment enorm lang is ook genoeg over te vinden op UF, dus er even langs en drie weken later klaar is momenteel ook een sterk verhaal.

2 likes

Niet op de BBQ? Mag dan zeker ook geen mosterd op?

Mooi, dit jaar ook al gedaan?

Groeten
Rutger

Laatst 2021 (T1)

Leg uit! Sinn heeft dit op de site staan. Hoe kunnen ze dan geen gas meer gebruiken??

Groeten
Rutger

Tja, kennelijk is er dus iets veranderd in 2022. Helaas.

Groeten
Rutger

Geen ARGON gas, wel gas, maar stikstof. Ze zetten wel nog Ar op de dial en zetten Argon drooghoud techniek, ik weet het, misleidend van hen.

:sleepy:

Mijn 903 St BE is sinds 29 april bij SW binnen en door voor reparartie naar Sinn DE. Ook nog niets bekend.

Jawel maar dan zogenaamde zoete mosterd dat is de klassieke combinatie.

Het is een 103 geworden vanavond maar wel een hele bijzondere.

15 likes

Is de Ranger nu pleite?

1 like

Yup soms moeten offers gemaakt worden. Die stomme Gaston is helaas hier nog niet geweest in de straat. :upside_down_face:

1 like

Deze Sinn is wel een tikkeltje gaver dan de Tudor, sorry not sorry :rofl::rofl:

1 like