Sinn only (Deel 2)

Ik heb hem helaas niet meer. Zou hem graag ooit weer eens in de collectie hebben.

Heel, heel veel zelfbeheersing was er vorige week vrijdag nodig om de collectie op het door mijzelf opgelegde maximum van 10 te houdenšŸ¤”

13 likes

Waren die daar allemaal op voorraad, of zijn het de Rolex praktijken met ā€˜exhibition only’?

2 likes

Zo’n bordje heb ik niet zien staan maar wellicht dat het zicht door het kwijl op het raam vertroebeld was :rofl: :rofl: :rofl:. Er lagen vele verschillende modellen in de etalage en ook de winkelvitrines leken me goed gevuld. Ik ben maar niet naar binnen gelopen…

Zonnetje doet het goed op deze plaat.

26 likes

Volgens mij is alles wat daar ligt gewoon te koop. Was in ieder geval niet lang gelden het geval in centrum Frankfurt. Bij mij hebben ze een horloge zelfs vanuit daar, via het hoofdkantoor, verstuurd.

1 like

Dan kan je zo te zien een groot deel van de wachttijd bij Sinn redelijk eenvoudig overslaan. Ze hebben daar nogal wat liggen.

Ik ben voor nu voorzien met mijn setje, maar toch goed om te weten.

23 likes

Hoi :wave:

:grin:

16 likes

Bandenwissel!

8 likes

Beter daar niet naar binnen gelopen dan.

Is de zelfbeheersing uiteindelijk gelukt?

online bestellen kan ook…

Heb het merk hier op HF ontdekt. Op de een of andere manier deed het meteen wat met me.

Ik vind het logo ook gewoon tof. Ik besef hoe oppervlakkig dat klinkt maar kan er niks aan doen.

Deze 103 vinkt in elk geval heel veel punten af waar ik gelukkig van wordt.

3 likes

Knap dat je je hebt kunnen inhouden!

Lag daar toevallig ook nog een EZM 13.1 in de vitrine?

1 like

Deze stond al een hele tijd op het lijstje. Blij mee!

35 likes

Volgens mij staat die helemaal rechts boven in de vitrine. :+1:t2:

1 like

Onwijs gaaf! :ok_hand:

2 likes

verrek… volgens mij heb je gelijk…

is dit de officiƫle Sinn winkel?
en zouden ze die EZM 13.1 ook willen versturen denken jullie? en op staal willen zetten?

1 like

De enige echte.

2 likes

Mooie ontdekking dankzij het forum dan! De sterkte van een hoop liefhebbers bij elkaar :wink:
Mijn Sinn is ook favoriet, echt een geweldig merk!

3 likes

Ja, winkel in de binnenstad van Frankfurt, adres: Rƶmerberg 34.

1 like

Ja hoor!

1 like