Geen idee maar vragen staat vrij dunkt me.
Let wel: mijn foto dateert van inmiddels bijna een week geleden.
Geen idee maar vragen staat vrij dunkt me.
Let wel: mijn foto dateert van inmiddels bijna een week geleden.
Mocht je in de gelegenheid zijn, gewoon naar Frankfurt HQ gaan. Daar regelen ze alles voor je naar wens.
Thanks voor de tip. Probleem is dat de EZM13.1 volledig is uitverkocht en pas vanaf maart 2023 weer op voorraad is. Ik heb begrepen dat ze ook in frankfurt geen exemplaar hebben liggen. Vandaar dat ik me verbaasde over dat er wel 1 in de vitrine ligt. Misschien toch exhibition only.
Ik heb nog een āorigineleā 13.
Die laat ik tzt ombouwen naar de cleanere wijzerplaat van de 13.1
Voorlopig maar niet, want dan ben ik hem maaaaanden kwijt.
Sinn leren kennen via Bell&Ross, mijn Sinn wel hier op het forum gekocht.
Very nice!
Is dit een 203 of een 206 Arktis?
Ja, leuke geschiedenis tussen Sinn en Bell&Ross.
Sinn heeft min of meer Bell&Ross uit de startblokken geholpen.
Ooit eens een Bell&Ross 903 by Sinn voorbij zien komen op het Duitse forum.
Prachtig horloge en mooi verhaal:
Dank je! Dit is een 203. Vind ik voor mij net een iets mooiere maat - en het voelt ook wel als het origineel.
Nice! Vind de kleinere 203 ook mooier, en origineel idd!
Soms verkleuren de wijzerplaten naar mooi paarsachtig, of donkerblauw, allerlei blauwtinten overigens. Die van jou ziet er nog erg origineel uit qua kleur, niet?
Wist je trouwens dat er een klein aantal titanium 203 Arktis zijn gemaakt?
Je snapt dat die als een van mij most wanted op de lijst staat :-).
Ja, die verkleuring klopt. Je ziet ook vaak dat de subdials anders/donkerder verkleuren. Ik ben wel blij dat de mijne nog het originele ijsblauw heeft. Speelt het licht ook mooi mee.
Die titanium is tof, maar als je ze ziet zijn de prijzen wel ambitieus. Dat heb ik er dan weer niet voor over.
Waar kopen jullie push pins voor Sinn, via Sinn is het altijd een gedoe met wachttijden en antwoorden op mails.
Goed om te weten. Ik ga dan nog eens opnieuw proberen.
Een paar maanden geleden een mail gestuurd, weken op antwoord moeten wachten, extra vraag gesteld waar ik nooit een antwoord op heb gehad.
Ik had dat ook, waarna ze plots out of the blue de gesp en pins gratis opsturen met excuses.
Je kunt het ook via Seriouswatches aanvragen tegenwoordig. Die reageren in ieder geval snel.
Via Sinn nog nooit een probleem ervaren met antoowrd of opsturen.
Tja⦠het duurt dus nu al 6 maanden van bestelling tot levering voor een nieuwe 13.1. Waar dat aan ligt weet ik niet⦠gebrek aan goede horlogemakers? Geen onderdelen te krijgen?
Dan mag je daar wel eens wat vaker plaatjes van posten . Ik dacht al dat je hem verkocht had.
Neeeee, die 13 gaat er echt niet uit. No way.
De 104 komt een advertentie vanā¦
Eerst nog wat andere zaken op orde brengen.
Hallo, hierbij even een vraag. Ik heb mijn oog laten vallen op de U50. Waar kan ik deze live zien in Nederland?
Ik heb een aantal horloges online gekocht waarvan ik me afvraag of ik deze ook gekocht zou hebben als ik ze bij een dealer had gezien. Blijft gokken,maat kleur ect.
Een adres vlak over de grens is ook welkom
Prachtig werkelijk
Ik ben dolverliefd op die met witte wijzerplaat maar de dikte van de kast houdt mij tegen
Je zou Domberg in Duisburg eens kunnen bellen.
Thanks