Sinn only (Deel 2)

€270 meen ik. Zal verschil in zitten of je een polished fine link of een Tegimented H-link wilt.

1 like

En is tegimented dan goedkoper of duurder??

Over het algemeen is Tegimented duurder, exacte prijs kan ik geven als je het model aangeeft. Heb de prijslijst van vorig jaar voor mijn neus liggen.

1 like

Gaat om de 104

210 euro voor H-link en 290 euro voor Fine-link. Niet getegimenteerd. Prijzen van Juli 2020.

3 likes

Fijne avond Sinners :innocent:

16 likes

Ik betaalde afgelopen februari €242,5 inclusief levering voor een H-link voor mijn 556a.
Gekocht bij Sinn zelf.

1 like

Ik vind de H-link mooier dan de finelinks. Op zich zijn het redelijke prijzen voor een bracelet

1 like

Met polished links???

Zeker, de h-link is wat mij betreft echt een klassieker, net als de Link van Tag. Is een heel degelijke band, alleen de sluiting zou beter kunnen, gaat wat stroef open en dicht.

Heb een week lang een 556 gehad met h-link heb nog zo’n goede band gehad. Een genot ook de geschroefde links :ok_hand:t4:

1 like

Nee. De H-link van de 556 is volledig ‘satiniert’, eerder mat dus, net als de kast.
Die H-link van 20 mm komt op verschillende modellen terug bij Sinn, maar elke kast is anders afgewerkt. Dus ik vermoed dat elke H-link ook per model anders is.
Zo denk ik dat mijn H-link qua afwerking wel zou passen bij de 356 sa omdat die ook ‘satiniert’ is, maar niet op de gewone 356 want die is ‘perlgestrahlt’.
Ingewikkeld hoor.

2 likes

Vooral dit. Ik ben erg benieuwd naar de chrono. Maar de 104 met blauwe of groene plaat zijn hard op weg de chrono van de eerste plaats te duwen. Keuzes, keuzes, keuzes

2 likes

16 likes

NA
Hoe toepasselijk op Flieger Friday
Helemaal van de andere kant van de wereld stond vandaag DHL voor de deur met de 356 UTC

(Vorige foto nog van de verkoper)

Erg blij mee!

29 likes

Proficiat kerel. :+1:

Wat ik mij afvraag: is de UTC wijzer 24 uurs of 12 uurs?

1 like

Hele mooie hoor!

1 like

Erg mooi!

1 like

12

2 likes

Nog steeds zeer tevreden met dit olijke duo.

20 likes