Sinn only (Deel 2)

heel mooi!

1 like

De rechter heeft mijn voorkeur, mother of pearl is niet zo mijn ding maar de combinatie met de band is zeer geslaagd.

1 like

Merci.

Merci. Het horloge kan echt veel banden aan hoor. Je moet al gekke dingen doen om er een slechte combi van te maken.

1 like

16 likes

Ik lasse kerel, je hebt het weer geflikt… opnieuw een mooie Sinn

1 like

19 likes

Neptune op de achtergrond?

1 like

Een hoop wijzers:

22 likes

Ik geloof het wel! Maar moet toegeven dat ik er langs ben gelopen en het daarna vergeten ben :rofl:

1 like

Inmiddels bij Sinn uitverkocht.
Misschien dat er bij een dealer nog eentje is.
Duurde toch nog zes weken. :crazy_face:

Mijn levertijd is inmiddels veranderd in: later, ooit, wie weet
:sob:

3 likes

12 likes

Ja dat was me even een dubbel gevoel. In mijn geval een derde betaald van de 1e prijs dus met euforie naar huis… Een paar dagen later ging dit toch naar een gevoel van shit… er zijn dus mensen die gewoon kei@#$ ge@#$ worden want tja een derde is geweldig maar daar maken ze natuurlijk nog steeds winst op. Boefjes zijn het…

1 like

Ik had mijn Sinn 356 UTC nog geen week binnen of ik schuurde met m’n nieuwe aanwinst langs de muur :grimacing:

Eerst met Brasso zilverpoets boenen op de plexi maar dat werkte redelijk maar niet naar tevredenheid.

Toch maar dat knijterdure (je wilt niet weten wat dit per kilo kost) Polywatch gekocht. Direct maar twee tubetjes zodat ik nog eens langs de muur kan lopen :upside_down_face:.

Een tweede tube was niet nodig, twee druppeltjes verder en een paar minuten boenen en poetsen en de plexi weer krasvrij!

Zo, de 356 UTC kan weer zonder irritatie om de pols!

13 likes

oftewel die dure polywatch is het meer dan waard :wink: Mooi om te horen dat het gelukt is.

1 like

Inderdaad, bij mij van 13.000 naar 6250. Op het laatst verdween hij ruim een kwartier naar het magazijn om zogenaamd zijn baas te bellen om toestemming voor die megadeal te vragen. Het leek wel onderhandeling over de Gazastrook😂.

4 likes

Ik ging ook ooit van 20000 naar 10000. En nog een Porsche design sapcentrifuge en gratis installatie afgedwongen. Leuk dat onderhandelen :grimacing:

1 like

Ja dat is wel een nadeel van kunststof, je blijft het repareren.

Lekker bezig, maar wel een stukje Sinn kwijt… Hebben ze er ook saffier glaasje voor of vind je dat niets?

14000 naar 5000. En we hadden niet eens een tactiek maar een echte dure vakantie al gepland en waren even kijken… Mochten de deur niet uit zonder deal :rofl::rofl::rofl:

2 likes

Fuck, nu krijg ik het gevoel dat ik opgelicht ben met slechts 50% korting…:joy::joy:

3 likes