Ze hebben een wat mindere periode gehad waarbij de toenmalige eigenaar met zo min mogelijk investeringen zo veel mogelijk geld uit het bedrijf wilden trekken als ik het goed begrepen heb. Maar onder de nieuwe eigenaar is de hele boel qua productie en modellen op de schop gegaan en niet zonder resultaat. Echt een leuk merk met een hoge gunfactor.
Eind deze maand staan zowel Sinn als ook Fortis op de beurs in Düsseldorf zeker een aanrader om eens langs te gaan. @ABCSteed is een aangename gastheer bij Fortis.
Laten we als liefhebbers blij zijn met eigenzinnige merken zoals Sinn en Fortis.
@Rutger
Ze hebben mijn horloge bekeken en indicatie van de kosten gemaakt. Na akkoord (vandaag dus) duurt het 16 tot 18 weken voordat hij klaar is. Dan zit je inderdaad bijna op een jaar! Wow
Hij is 29 april dit jaar naar Sinn verscheept, ze hebben nu de tijd gehad om te zien dat de kroon los is van de stem, het kost ze vanaf nu nog 16 tot 18 weken om dit te repareren. En dat is een indicatie
Hey @doublequickset, dank voor je compliment
Dit is een EZM2 Hydro, 403.020
Mijn exemplaar komt uit ca. 1999/2000 en heeft tritium wijzers en indexes, vandaar de “3H” aanduiding. Meest voorkomend is de “gewone” zonder de 3H aanduiding.
@Rutger en @Subonno: zijn de gebreken aan jullie Sinn’s, voor zover je weet, bekende, structurele problemen?
Aangezien dit wel erg lang duurt met jullie horloges, ben ik een beetje huiverig mijn 2e Sinn aan te schaffen.
Zouden jullie weer Sinn kopen?
Na de reparatie niet meer dragen en meteen de verkoop in, dat is wat ik nu denk. Ik moet het nogmaals overwegen als ik het horloge terug krijg. Als ik geen garantie meer heb zou ik sowieso nooit meer een Sinn horloge naar Sinn opsturen. Garantie gevallen gaan wel voor begreep ik van de Kundendienst.