@Rutger en @Subonno: zijn de gebreken aan jullie Sinn’s, voor zover je weet, bekende, structurele problemen?
Aangezien dit wel erg lang duurt met jullie horloges, ben ik een beetje huiverig mijn 2e Sinn aan te schaffen.
Zouden jullie weer Sinn kopen?
Als je er twee hebt kun je makkelijk wachten als de ander van huis is
Even een foto van gisteren spammen.
Heeft nog een Sinn liefhebber op HF deze of ben ik de Remy hier?
Na de reparatie niet meer dragen en meteen de verkoop in, dat is wat ik nu denk. Ik moet het nogmaals overwegen als ik het horloge terug krijg. Als ik geen garantie meer heb zou ik sowieso nooit meer een Sinn horloge naar Sinn opsturen. Garantie gevallen gaan wel voor begreep ik van de Kundendienst.
Ik heb wat deze persoon ook had;
Heb er drie. Ja dus.
Mijn 103 stond gewoon stil en was ook wel toe aan onderhoud. Betreft een Valjoux 7750 uurwerk, waar Sinn verder niets aan wijzigt, zover ik weet. Bij de EZM was de duikring lam en wilde ik de, vastzittende, kapotte schroeven uit de band laten vervangen. Dat het zo lang duurt is volgens mij een gevolg van een enorm personeelstekort en heeft niets te maken met de kwaliteit van de horloges. Deze twee zijn al wat op leeftijd, 2007 en 2009, dus onderhoud is na zoveel tijd niet gek. Ik zou elke dag van de week een Sinn kopen, zeer veel waar voor je geld.
Groeten
Rutger
Dank voor de input, heren. Dat waardeer ik zeer.
Even laten bezinken, maar neig naar kopen.
Ik heb er 4: 104, UX, EZM13 en U1 DS.
Ik wil nog een 556 I.
Een paar garantie gevallen gehad. Alles perfect opgelost.
Dat moet voor mij dus de tweede worden, een 556i RS op staal.
Gratis te bestellen op de Sinn-site. Catalogus 2022/2023 op A5-formaat met alle modellen, uitleg van technieken, prachtige foto’s etc.
Nu bestellen scheelt de liefhebber tientjes die hij anders over een paar jaar zou uitgeven in het blauw, als ze te koop aangeboden worden.
Plaatjes:
Heeft iemand enig idee of Altherr in Keulen Sinn in stock heeft liggen? Op de website zijn ze allemaal op bestelling, maar ik zie dat ze wel officiële verdeler zijn. Ik ga er binnenkort een weekendje naar toe en zou leuk zijn eens een Sinn of twee te passen!
Stuur ze anders even een mailtje.
Staat hem perfect.
Mooie combinatie!
Echt gaaf!
frustrerende foto’s dit als je op een EZM 13.1 zit te wachten. En man man man wat moet je daar lang op wachten.
Hulpvraag best HFers:
Hoe kan ik het beste mijn Sinn naar Frankfurt versturen. Helaas is na meerdere pogingen mijn verzekerd pakket niet afgeleverd en ligt inmiddels weer op mijn bureau.
Is aangetekend de beste optie om het gegarandeerd afgeleverd te krijgen?
Ben benieuwd naar jullie ervaringen.