Ja, de intentie is er.
Alleen nog ff 400 sparen dan ben ik er … hahaha.
En dan nog wachten tot die landt, kan maanden duren heb ik begrepen
Beter even doorrijden naar Frankfurt. Ik heb zo’n idee dat er vaak wel winkelvoorraad is bij Sinn.
Toch snellere levering, grote blij.
6 oktober een Sinn 556i RS besteld. Levertijd toen volgens de factuur en de website 30 weken, bummer.
Regelmatig kijk ik op de site, en een paar dagen geleden stond er bij de 556i RS ineens 1-2 weken.
Bij de 556a bijv staat nu nog wel 26 weken. Dus ondanks bijv dezelfde kast, uurwerk en bracelet zit er dus verschil in levertijd.
Zojuist gebeld met Sinn, de dame zei eerst dat de site onjuiste info weergeeft, maar na een dubbelcheck bevestigde zij beschikbaarheid en levering deze week.
Plaatjes, deze dus:
Nou, dat is een heel mooi vooruitzicht!
Mooi!
Erg mooi horloge!
Oei wat een mooi horloge! Welk ref. nr. Heeft ie?
Thanks @Stevil85, dit is een 356 Isetan, Japan limited edition van 50 stuks uit 2016 als ik het goed heb
Waarom altijd weer die ltd’s. Maar heel erg mooi, oogt lekker rustig! Ga eens kijken wat er over te vinden is op het www
Ik heb hem ook!
Ik vind dit een prachtig horloge, alleen nogal klein. Bij mijn bereklauwen vind je hem waarschijnlijk niet eens terug.
Ik zag dat de EZM9 plots naar het archief is verhuisd en niet meer leverbaar is. Behoudens wat er eventueel nog bij de dealers ligt.
Ergens wel jammer, want veel titanium klokken hebben ze niet.
Misschien niet een erg populair model geweest want groot en fors geprijsd.
Dankje, maar formaat valt reuze mee. Mijn pols is tegen de 21 cm omtrek. Je ziet op de foto hoe hij valt. Maar blijft natuurlijk een subjectief verhaal.
altijd anders.