Sinn only (Deel 2)

Zo ik kan hier eindelijk mee plaatjes delen.
Mijn laatste NA 103 ST SA

Wat een pracht horloge, een plezier om naar te kijken.
Al weet ik niet of hij lang zal blijven, hij draagt toch wat kleiner dan ik had gedacht

9 likes

Mooi hoor. Wat is de levertijd.

December, hopelijk bedoelen ze niet december 2023. Maar eerlijk gezegd zal het wel januari of februari 2023 worden, Sinn is kneiterdruk met productie van zo’n beetje al hun modellen.

Mare, kan niet wachten :slight_smile:

14 likes

Heel mooi. Die indices icm de wijzers erg tof :ok_hand:

2 likes

Echt een kneitermooie uitvoering dit! :+1:

2 likes

11 likes

Deze was mij ontgaan. Heel fraai, mooi vooruitzicht. :ok_hand:t2:

1 like

voor:

na:

14 likes

:open_mouth: wat doet die EZM1 ZUZ in de achtegrond!?!

2 likes

Mooi staan te wezen.

1 like

Vanochtend nog een nieuwe limited Sinn gelanceerd…!

Sinn 144 x Asphaltgold

Ik vind het een zeer geslaagde uitvoering van de 144, wel is de tekst van de tachy mogelijk niet ieders ding.
De kleurcombi is erg mooi vind ik :slight_smile:

Al uitverkocht!
(En spijt dat ik niet op de enterknop heb gedrukt - maar ja, twee nieuwe Sinn’s in 1 week? :thinking: )

14 likes

Leuke catalogus, Sinn bedankt!

3 likes

Ik heb ook weer eens gezondigd. Een mooie 856 S UTC gekocht, maar de vorige eigenaar heeft hem wel erg flink gebruikt, waar hij voor is. Lees: met name de band heeft het flink moeten ontgelden en is zwart met staalkleurig.

2 opties: Band en kast opnieuw laten PVD-en óf Band en kast laten zandstralen en er effectief een 856 UTC van maken. Wat zouden jullie doen en hebben jullie ervaring hiermee? En een mooi adresje? Ik weet dat Rob van Monsterwatches het met SKX-jes doet? Moet ik nog ergens rekening mee houden als de PVD-coating verwijderd wordt? Bijvoorbeeld roesten of iets dergelijks?

1 like

Wanneer dachten ze dat het een goed idee was om een verhaal op de wijzerplaat te zetten?

Los daarvan, ik heb niks met groen in een horloge.
Ondanks Sinn fanboy zijnde, worden no fucks given aangaande dit horloge.

1 like

En toch vind ik “voor” mooier! Maar wel leuk voor de afwisseling. :wink:
Staat er één te koop het in blauw, zit er sterk over te denken.
Gelukkig kom ik nog net een paar centen te kort, maar hoop eigenlijk wel dat die er nog een paar weekjes opstaat …
Zo’n mooi technies horloge, geniet ervan!

1 like

Kleuren: ja tof. Text op de tachy: uberlelijk.

ik mis mijn 144 :sob:

3 likes

Good morning #fliegerfriday !

12 likes

Niet twijfelen: DOEN!

1 like

Binnenkort een lang weekend Düsseldorf … Ga dan gelijk op jacht naar een EZM 3 (Staat al op de lijst sinds ik met deze hobby ben gestart jaren terug …) … Online is geen doen met 27 weken levertijd … :sweat_smile: Iemand tips welke dealer te bezoeken?

Als iemand hier van z’n EZM 3 af wil … graag DM.

6 likes

Toffe klok, ik heb hem ook.

2 likes