Echt een kneitermooie uitvoering dit! 
Deze was mij ontgaan. Heel fraai, mooi vooruitzicht. 
wat doet die EZM1 ZUZ in de achtegrond!?!
Mooi staan te wezen.
Vanochtend nog een nieuwe limited Sinn gelanceerd…!
Sinn 144 x Asphaltgold
Ik vind het een zeer geslaagde uitvoering van de 144, wel is de tekst van de tachy mogelijk niet ieders ding.
De kleurcombi is erg mooi vind ik 
Al uitverkocht!
(En spijt dat ik niet op de enterknop heb gedrukt - maar ja, twee nieuwe Sinn’s in 1 week?
)
Ik heb ook weer eens gezondigd. Een mooie 856 S UTC gekocht, maar de vorige eigenaar heeft hem wel erg flink gebruikt, waar hij voor is. Lees: met name de band heeft het flink moeten ontgelden en is zwart met staalkleurig.
2 opties: Band en kast opnieuw laten PVD-en óf Band en kast laten zandstralen en er effectief een 856 UTC van maken. Wat zouden jullie doen en hebben jullie ervaring hiermee? En een mooi adresje? Ik weet dat Rob van Monsterwatches het met SKX-jes doet? Moet ik nog ergens rekening mee houden als de PVD-coating verwijderd wordt? Bijvoorbeeld roesten of iets dergelijks?
Wanneer dachten ze dat het een goed idee was om een verhaal op de wijzerplaat te zetten?
Los daarvan, ik heb niks met groen in een horloge.
Ondanks Sinn fanboy zijnde, worden no fucks given aangaande dit horloge.
En toch vind ik “voor” mooier! Maar wel leuk voor de afwisseling. 
Staat er één te koop het in blauw, zit er sterk over te denken.
Gelukkig kom ik nog net een paar centen te kort, maar hoop eigenlijk wel dat die er nog een paar weekjes opstaat …
Zo’n mooi technies horloge, geniet ervan!
Kleuren: ja tof. Text op de tachy: uberlelijk.
ik mis mijn 144 
Niet twijfelen: DOEN!
Binnenkort een lang weekend Düsseldorf … Ga dan gelijk op jacht naar een EZM 3 (Staat al op de lijst sinds ik met deze hobby ben gestart jaren terug …) … Online is geen doen met 27 weken levertijd …
Iemand tips welke dealer te bezoeken?
Als iemand hier van z’n EZM 3 af wil … graag DM.
Toffe klok, ik heb hem ook.
Ja, de intentie is er.
Alleen nog ff 400 sparen dan ben ik er … hahaha.
En dan nog wachten tot die landt, kan maanden duren heb ik begrepen
Beter even doorrijden naar Frankfurt. Ik heb zo’n idee dat er vaak wel winkelvoorraad is bij Sinn.
Toch snellere levering, grote blij.
6 oktober een Sinn 556i RS besteld. Levertijd toen volgens de factuur en de website 30 weken, bummer.
Regelmatig kijk ik op de site, en een paar dagen geleden stond er bij de 556i RS ineens 1-2 weken.
Bij de 556a bijv staat nu nog wel 26 weken. Dus ondanks bijv dezelfde kast, uurwerk en bracelet zit er dus verschil in levertijd.
Zojuist gebeld met Sinn, de dame zei eerst dat de site onjuiste info weergeeft, maar na een dubbelcheck bevestigde zij beschikbaarheid en levering deze week.
Plaatjes, deze dus: