Sinn only (Deel 2)

Dat weet ik en dit is zonder twijfel mijn mooiste horloge ooit. Maar de drang om weer iets nieuws te willen ( niet perse duurder ) is soms sterker dan een mooi horloge te houden. Raar misschien maar toch is het zo.

2 likes

Ja dat zag ik ook idd. Maar het is toch wel weer 44mm.

2 likes

Niet wegdoen, een van de mooiste Sinn’s die er is.
Ik spreek uit ervaring :wink:

1 like

De 657 om vandaag.

10 likes

Oeps. :speak_no_evil: maar een advertentie is nog niet verkocht natuurlijk.

Nog eentje voor de sfeer.

9 likes

Prachtig horloge!

Sinn is (ook) een stuk duurder geworden de laatste paar jaar.
Klopt het dat de laatste prijsverhoging rond 1 september is geweest? En wanneer is , normaal gesproken, de volgende prijsverhoging te verwachten?

1 like

Merk je minder van dan je denkt.

1 like

22 likes

Prachtig horloge :heart_eyes: en een prachtige foto :+1:

1 like

Heel mooi. Kende ik nog niet.

1 like

Dank! Deze is ook wel erg zeldzaam. In staal zijn hier 35 van en dan zijn er nog 15 in zwart DLC. Dit is een limited edition voor het inmiddels failliete Page & Cooper. Ik denk dat ie in 2017 is uitgebracht.

2 likes

Ik dacht dat Sinn eens per jaar inderdaad in aug/sept de prijzen verhoogt.

Of dat nu nog zo is weet ik niet zeker.

1 like

Klopt, heb hem om gehad, plus dat mijn boomstammen van polsen wel wat kunnen hebben😂

1 like

En je ziet ze nooit aangeboden worden.

Persoonlijk vind ik de U1 Professional de mooiste Limited van de U1, dan mijn DS en dan deze Blu 1.

1 like

Klopt, ik heb er nog nooit één aangeboden gezien.

Edit-

En nu wel op Chrono24

Prijzig

1 like

Ik dacht twee Sinnen weg te doen voor de UX, maar ik kom hier toch van terug. Volgens mij moet je een Sinn nooit verkopen voor iets anders , zelfs al is het een andere Sinn…

3 likes

Blu1, leuke woordspeling ook. Hebben Duitsers toch humor! Prachtig horloge trouwens!

1 like

Ik was er niet bij, maar Sinn maakte dit horloge voor het Britse Page & Cooper, dus mogelijk hebben de Duitsers zich gewoon laten overtuigen door de Engelsen.
Op zijn Duits zou het de Bla1 geworden zijn en omdat dat niet bekt wellicht de Blau1.

1 like