Sinn only (Deel 2)

Nou, dat kan wel indien er teveel overlap zou ontstaan.

Ik heb een U1 en een UX bijvoorbeeld. De U1SE vind ik al tijden heel erg cool.
Maar met twee genoemde Sinn’s haal ik geen U1 SE binnen. Dan zal een van de twee eruit moeten.

Of je zou een collectie moeten ombouwen naar alleen maar hardcore duikers of zo.

Maar alsnog, wie zegt waaruit een collectie “moet” bestaan?
Wat voor jou werkt is prima!

1 like

Bij overlap of dubbels wel inderdaad. Anders vind ik het zonde van de afschrijving ook.

1 like

Uiteraard.

21 likes

Ik mag nu ook mee doen in het Sinn topic. :partying_face:
Sinn stond al een tijdje op mijn verlanglijstje, had al is naar een 103 en U1 gekeken maar nooit echt de knoop doorgehakt het ebte ook weer weg.
Behalve de UX, die bleef in mijn hoofd rond zingen. Vond hem spannend, een echte toolwatch. Die wou ik nog wel graag erbij.
In Oktober nog via Markplaats contact gehad met mijn plaatsgenoot @Honey_Badger die een mooie UX te koop had staan op MP en hier op HF. Maar toen was niet het moment, nu wel! Heel erg blij met de ex van Tom. Hahaha.

25 likes

22 likes

Ik heb er ook naar gegluurd, een ultieme tool watch inderdaad. Mooie aanwinst!

1 like

Thanks! En gluren is altijd leuk toch. :grin:

Gaaf hoor! Staat je goed. Had niet helemaal scherp dat we in dezelfde plaats wonen, grappig!

1 like

Maakt niet uit toch, ik ben happy. :facepunch:t2:

Feli!

Hele goede keuze! Tophorloge!

1 like

Heb vanochtend de EZM3 weer eens om de pols geslingerd.

Nu ik hem weer eens uit de doos heb gehaald besef ik weer wat een topper het is🙂

20 likes

Ik heb ook steeds weer die ervaring

2 likes

Dit blijft voor mij toch wel een knaller hoor, wat een fijn horloge draagt heerlijk en zeer goed afleesbaar. Vandaag mocht ie mee de kou in brrrr…

15 likes

Hier ook sinds een lange tijd de Sinn weer eens om.

20 likes

Ik bedenk me net dat dit dat ene horloge is van je waar je geen verlies op gaat maken. :thinking: Voelt raar zeker?

2 likes

Ja en al helemaal omdat deze (nog) niet op de flipperlijst staat.

Kan ik een keer kiet spelen, verkoop ik hem niet :joy:

6 likes

:joy:

1 like

Gave foto!

1 like

Fantastisch

1 like