Sinn only (Deel 2)

Cool bedankt. Ik volgde ze enkel op Instagram.

1 like

Even een crosspost doen hoor. Dit is pas mijn tweede Sinn. Eigenlijk mijn derde maar de eerste twee waren een 556i. Wat een geweldig horloge is dit zeg. De maat is helemaal top. Heb hem nu op staal maar ik heb er ook een rubberen band bij. Waar dragen jullie je U50 op?

13 likes

Ik al ruim een jaar op mijn 103a sa en EZM3, beiden in reparatie… :sleepy:

Groeten
Rutger

1 like

Heel toffe aanwinst! :ok_hand:t2: Die van mij is allang weer weg, maar ik vond hem op rubber met de kleine vouwsluiting extreem comfortabel en heerlijk zomers.

12 likes

wtf!! een jaar? :thinking: :sob:

Poeh…… ik vind dat bijna beschamend. Ik draag Sinn een warm hart toe maar met nieuwe modellen komen terwijl je het niet eens voor elkaar krijgt om fatsoenlijk onderhoud uit te voeren is toch wel krom. Steek die energie dan liever in het fatsoenlijk uitleveren van de modellen uit je catalogus en het leveren van snelle klantenservice.

wtf!! een jaar? :thinking: :sob:

Tja, het is wat het is. Ik kreeg na 10 maanden een keer de prijsopgave. Ze zullen straks als een nieuwe aanwinst voelen :stuck_out_tongue_winking_eye:

Groeten
Rutger

3 likes

Ik heb onlangs iemand ontmoet met een Sinn chrono met pulsation dial (volgens zijn informatie 10 stuks gemaakt), heeft daar iemand toevallig interesse in?

Zo eentje, even als voorbeeld

(Ik breng je in contact en heb er verder geen commercieel belang in)

10 likes

11 likes

Nog iemand met de 556a? :wink:

8 likes

Nog een extraatje dat ik vandaag voor mijn introductiepost maakte, maar nog niet gepost heb.

Heerlijk horloge, maar ik denk dat enkel een Swiffer nog meer stof aantrekt.

13 likes

Prijs?

Ik heb een PB gestuurd.

Je bedoelt die rubberen band? :slightly_smiling_face:
Wel een prachtig horloge! Wat ik me wel afvraag, is dat goed af te lezen, witte wijzers op een witte achtergrond?

Vooral op foto is de rubberen band inderdaad met stofjes bezaaid. Om de pols is het ok.

Leesbaarheid valt goed mee. Ik had er me nog geen vragen bij gesteld dus het stoort me niet :smiley:

8 likes

Leesbaarheid zal in het echt zeker wel meevallen dan :wink:. Vooral ook op de stalen band of met een groene band een topper :+1:

1 like

Wat een gaaf ding is die 144 toch! Ik heb die van mij echt te snel weg gedaan. Spijt van!

2 likes

Het wordt het waard.
Zeker!

1 like

Serieus?
Onacceptabel.
Hebben ze een update gegeven waarom het zo lang duurt?

1 like

Vandaag weer lekker Sinnen

Origineel canvas bandje is ook op weg!

17 likes