De mooiste.
Ja die is heel gaaf.
Ik zou toch echt de kriebels krijgen van die gekraste plaat:grinning_face_with_smiling_eyes:
Weer eens wat anders. Het mooie is dat onder invloed van het licht de wijzerplaat soms zelfs iets bruinig lijkt.
Ik vind het cool in elk geval.
Nee sorry
Ik kreeg een like op deze foto, was het alweer bijna vergeten! Ligt al 10 maanden in Frankfurt am Main te wachten op reparatie.
Dat is toch belachelijk, sorry hoor.
Wel zin in een Sinn, maar dit is voor mij een showstopper.
Dit is wel reparatie buiten garantie, mocht je een garantiegeval hebben dan gaat die voor!
Ok, snap ik. Maar dan nog. Er was hier nog een post over wachttijd van een jaar.
Je moet het ongeveer in je levensloop inplannen.
Ik heb ook spijt van het opsturen achteraf, ik had gewoon de stem en kroon (zit op elkaar geperst) als los onderdeel moeten bestellen en zelf even vervangen.
't Is maar een sellita uurwerkje.
Hoef je geen sorry voor te zeggen hoor. Smaken verschillen.
Ik vind de roodwitte U1 niet mooi.
De DS en de SE juist wel.
Iedereen moet vooral genieten van wat hij zelf mooi vindt.
Ik geef het altijd persoonlijk af. Doorlooptijd 2 maanden.
Is dat ding daar wel aangekomen?
Het is een goede nr. 2
Waarschijnlijk wel want ik heb op 11-10-22 akkoord gegeven op de reparatie offerte.
Dan zou ik ze eens bellen…
Van de Sinn site:
- Nach Kostenfreigabe und Ablauf der gesetzlichen Widerrufsfrist wird die Uhr unserer Werkstatt zugeteilt und mit der Serviceleistung begonnen. Sie können auf dem Auftragsformular erklären, dass wir vor Ablauf der gesetzlichen Widerrufsfrist mit der Serviceleistung beginnen sollen. Bitte beachten Sie, dass die Servicezeit je nach Aufwand vier bis 18 Wochen beträgt. Wir bemühen uns insbesondere Garantiefälle zeitnah zu bearbeiten.
Dan ga ik uit van 18 weken reparatietijd na akkoord op de prijsopgave.
Max 2 weekjes nog
Volgens mij hadden jullie dan precies op 14/02 herenigd moeten worden