Ik kon het niet laten, besteld!
Ondanks dat ik slecht één foto online kan vinden van dit horloge….
Eigenlijk kon de 104 mij meestal weinig bekoren (hoewel ik de 104 St Sa A B E ook wel fraai vind), maar deze met verlopende wijzerplaat en bruine bezel vind ik zeer geslaagd.
Weer eens wat anders.
Wel jammer dat Sinn is afgestapt van de brons kleurige rotor en deze heeft vervangen voor staal. De 556 had voorheen ook een brons kleurige rotor, ziet er toch wat leuker uit, ach….
Mare, de 144 is ook erg mooi! Hoewel ik die als vintage interessanter vind, met name oude ti gmt versies…
Succes met je keuze!
Staal en leer, zitten beide in pakket. Wordt ook in een etui geleverd, geen idee wat dat dan weer is.
Levertijd onbekend, hopelijk niet zo lang als de 103 klassik C… , maar Duitse forumleden geven aan twee weken. We gaan het meemaken…!
Goede berichten. Nu alleen nog de funds. Ik heb lang getwijfeld om mijn EZM3 en 556 AB weg te doen en te ruilen voor een UX. Echter, ik denk dan toch dat ik spijt krijg omdat ik die beide horloges ook echt super vind…
Herkenbaar.
Ik heb heel lang getwijfeld om mijn 104 weg te doen.
Uiteindelijk toch gedaan, alhoewel ik niet uitsluit er ooit weer eentje terug te kopen.
Maar smaak en voorkeur evolueert. Day-date vind ik nu overbodig en afbreuk doen aan een wijzerplaat.
Maar ik droeg het horloge nauwelijks nog. Dat is zonde.
Als je jouw klokken nog wel regelmatig draagt dan zou ik ze houden. Blijven ze in de doos, dan zou je kunnen overwegen er eentje of beiden te offeren voor een UX.
Heb ik ook en die zie ik niet (snel) vertrekken.
Ja mee eens, de UX is een topper! Uniek in zijn klasse met een cool verhaal.
Ik heb naast de zwarte bezel ook nog eens de zilverkleurige bezel. Met minimale inspanning zet je ze om en dan heb je naast deze: