Sinn only (Deel 2)

Thanks! Heb er zin in.

Doet toch een beetje pijn. :wink:

1 like

Ik zie dat jij ook een u50 hebt besteld. Wanneer komt die van jou binnen?

1 like

Hoi,
Er staat 1 tot 2 weken voor.
Heb wel orderbevestiging, factuur enz. ontvangen. Ik weet dat ze alleen op ma, di, wo, do verzenden zodat een pakket niet in het weekend ergens “hangt”.
Afgelopen donderdag besteld dus hoop aankomende week op actie.
Ik moet geduld hebben, want zal wel lekker druk zijndaar met al die nieuwe modellen.
Zit wel op hete kolen hoor…
Jij vast ook met die 12 weken.
Gr Louis

2 likes

Dat is nog te overzien!

Haha…… yup…… maar aan de andere kant ook wel weer een leuk vooruitzicht.

Ik kwam nog een mooie combinatie tegen voor die van jou:

3 likes

Komt op het lijstje!

1 like

Misschien gaan ze je nog teleurstellen. Ik dacht laatst ook 12 weken op mijn Sinn te moeten wachten, kwam hij toch nog binnen 2 weken binnen, einde smachten, toch jammer :laughing:.

2 likes

Dat zou balen zijn inderdaad :joy:.

1 like

En dan ik in plaats van 2 weken 12 weken?:eyes:

2 likes

24 oktober besteld, nog steeds niet binnen.
Kan nog wel 12 weken duren kreeg ik vorige week te horen.
Pffff…. :expressionless:

16 likes

Deze staat ondertussen zelfs al in het horloge-archief op hun website… :grimacing:

Ik weet niet wat het tegenovergestelde van een NA is (een Nieuw Afscheid?), maar vandaag verlaat deze schoonheid mijn collectie. Hier op het forum gekocht en enkele weken geleden op Chrono24 gezet om te zien wat er zou gebeuren. Na een lange stilte, kreeg ik gisteren plots de vraagprijs geboden en toen ging het snel. Geen tijd genomen om afscheid te nemen, verzending regelen, inpakken en klaar.

Het is een prachtig ding. Voor mij een van de mooiste chrono’s die er is. Prachtig op de mat stalen bracelet en erg sportief op rubber. Maar ik heb blijkbaar weinig met een chrono en hij was door de omvang en dikte iets te aanwezig aan mijn pols. Hij bleef steeds meer in de watch box zitten. Het was een goede ervaring in mijn reis door horloge land en er gaan ongetwijfeld momenten komen dat ik de verkoop betreur, maar momenteel is het de juiste beslissing.

Voorlopig zal ik dus geen nieuwe foto’s meer in dit topic posten, maar ik blijf Sinn en jullie aanwinsten wel op de voet volgen.

7 likes

Gecondoleerd met je verlies! Gefeliciteerd met de verkoop :stuck_out_tongue_winking_eye:. Het is inderdaad een hele mooie chrono! Ik baal nog regelmatig dat ik mijn 144 st sa heb verkocht.

1 like

Oh jammer! Als die hier in het blauw had gestaan was er hoogstwaarschijnlijk wel een kandidaat geweest :raising_hand_man:
Ik denk zelfs dat ik het zoekertje op chrono heb zien staan…
In ieder geval heb je toch een tijd kunnen genieten van een geweldig Sinn!

1 like

16 likes

13 likes

Met stalen en lederen band 1.7k. Ik zoek nog een Sinn, misschien is deze interessant. Eigenlijk neig ik meer naar een 140 of 144. Keuzes :smirk:

2 likes

Te vet! Niet twijfelen!

2 likes

Ik kon het niet laten, besteld!
Ondanks dat ik slecht één foto online kan vinden van dit horloge….
Eigenlijk kon de 104 mij meestal weinig bekoren (hoewel ik de 104 St Sa A B E ook wel fraai vind), maar deze met verlopende wijzerplaat en bruine bezel vind ik zeer geslaagd.
Weer eens wat anders.
Wel jammer dat Sinn is afgestapt van de brons kleurige rotor en deze heeft vervangen voor staal. De 556 had voorheen ook een brons kleurige rotor, ziet er toch wat leuker uit, ach….

Mare, de 144 is ook erg mooi! Hoewel ik die als vintage interessanter vind, met name oude ti gmt versies…
Succes met je keuze!

5 likes

Gaaf! Lange wachttijd?

En heb je hem op staal?

Staal en leer, zitten beide in pakket. Wordt ook in een etui geleverd, geen idee wat dat dan weer is.
Levertijd onbekend, hopelijk niet zo lang als de 103 klassik C… :confused:, maar Duitse forumleden geven aan twee weken. We gaan het meemaken…!

1 like