Wauw! De MoccaSinn incoming! Jaloers!
Mooi hoor! Alleen die levertijden… maar er is hoop zag ik.
Maar wel de moeite waard.
Mooie

de 144 is ook erg mooi!
Sinn 144ti incoming!!
En terecht! Lekker hoor!
Hier de eerste “live” beelden van de limited Sinn 104 St Sa I ES:
Niet mijn video……
Maar de beelden zien er veelbelovend uit!
Mooie uitvoering!
Prachtig! Wat is jouw polsmaat? Ik wil deze ook aanschaffen, maar twijfel iedere keer over de grootte. Mijn polsmaat is 18 cm.
Ik heb ook een +/-18cm polsomtrek, past perfect
Geen enkele zorgen. Het horloge ligt comfortabel op de pols. Is ook niet zo hoog, scheelt ook. Gaat zeker prima op jouw pols.
Goede berichten. Nu alleen nog de funds. Ik heb lang getwijfeld om mijn EZM3 en 556 AB weg te doen en te ruilen voor een UX. Echter, ik denk dan toch dat ik spijt krijg omdat ik die beide horloges ook echt super vind…
Herkenbaar.
Ik heb heel lang getwijfeld om mijn 104 weg te doen.
Uiteindelijk toch gedaan, alhoewel ik niet uitsluit er ooit weer eentje terug te kopen.
Maar smaak en voorkeur evolueert. Day-date vind ik nu overbodig en afbreuk doen aan een wijzerplaat.
Maar ik droeg het horloge nauwelijks nog. Dat is zonde.
Als je jouw klokken nog wel regelmatig draagt dan zou ik ze houden. Blijven ze in de doos, dan zou je kunnen overwegen er eentje of beiden te offeren voor een UX.
Heb ik ook en die zie ik niet (snel) vertrekken.
Ja mee eens, de UX is een topper! Uniek in zijn klasse met een cool verhaal.
Ik heb naast de zwarte bezel ook nog eens de zilverkleurige bezel. Met minimale inspanning zet je ze om en dan heb je naast deze:
Ook deze:
De ultieme Grab&Go
Wat kost de bezel als je die apart koopt?
Heb ik nu even niet paraat. Ik zal morgen eens kijken of ik dat terug kan vinden.