Gefeliciteerd!
Wat een geweldig horloge!
Mooi hoor
Wat een ding hee! Super vet!
Hij is er weer!
Heb het horloge maar even laten aclimatiseren want hij kwam ijskoud uit de verpakking. Ik durf de kroon nog niet uit te trekken om te zien of de reparatie gelukt is

Seriouswatches heeft er een Service Form bij waarop staat dat er een hoop gedaan is inclusief service en pakkingen en waterdichtheid en final check etc.
Sowieso een pluim voor SW die als AD van Sinn alle moeite heeft gedaan heeft om 10 maanden lang mijn mailtjes te beantwoorden en netjes en informatief te blijven!
Is dit dan een ouder model?
Zijn ze nu niet enkel in stalen versie verkrijgbaar?
Draagt wel mooi, cool
Über-cool
Mooi
En, weer op bedrijfstemperatuur?
Altijd fijn als een horloge na zo’n lange tijd weer ‘thuiskomt’. Genieten!
Correct. Dit model is bij mijn beste weten tot 2010 gemaakt? De mijne is van 2005.
Fantastisch mooi horloge
Serieus? Is het echt zo simpel?
Ik vind hem namelijk echt geweldig maar kan echt niet wennen aan de pushers en kroon aan de linker kant. Dat is echt een deal breaker voor mij.

pushers
Pushers die je in tegenstelling tot vele andere horloges gewoon kunt bedienen onder water. Ook op grote(re) diepte!
Waanzinnige tool watch!
Ben dan ook nog steeds zeer blij met de mijne. Tegen de tijd dat hij service nodig heeft laat ik de wijzerplaat naar het 13.1 model ruilen. Dan heb ik origineel en facelift.

Serieus
Ja! Je kan Sinn mailen en vragen of ze voor jou de pushers aan de andere kant zetten. Tenminste…. Dat heb ik een keer gelezen (volgens mij op watchuseek). Daar zullen ongetwijfeld extra kosten aan verbonden zijn maar het kan wel. Ik had er een keer een foto van gevonden maar kan die even niet meer vinden.

Dat is echt een deal breaker voor mij.
Zonde…… dat vind ik nou juist het kenmerk dat het horloge bijzonder maakt. Ook ik moest eraan wennen maar dat is een kwestie van een paar keer dragen. Extra voordeel is dat als je het horloge om je linker pols draagt, je niet tegen de toch wel dikke zijkant aan zit te kijken maar naar de pushers. Optisch maakt dat het horloge dunner.

Pushers die je in tegenstelling tot vele andere horloges gewoon kunt bedienen onder water. Ook op grote(re) diepte!
De gemiddelde HF’er is een vijftiger die nauwelijks dieper duikt dan een bord soep.
Moet je nagaan hoe veilig!