Sinn only (Deel 2)

Inderdaad. Zo enorm over-engineered.

1 like

Zwemmen met een 103 zou ik net niet aandurven. Met mijn ezm13 heb ik dat wel vaak gedaan maar dat is dan ook een duiker. Komt denk ik vooral door die pushers van een 103 die lijken op pushers met 30mtr waterdichterheid, die mij een beetje een schijterd maken wat dat betreft :laughing:

2 likes

misschien heb je gelijk en idd gewoon mee zwemmen

1 like

Wel om de zoveel tijd laten testen op waterdichtheid natuurlijk. Ik ben van het principe, wat ik met een skx007 zou durven, durf ik ook met de Sinn :wink:

2 likes

Haha zit wat in

Maar ik neem dan wel braaf de ladder om uit het zwembad te stappen. Zo een stenen zwembadrand vind ik dan wél te gevaarlijk :joy:

2 likes

Zekers!!

1 like

Ik doe alles met mijn Sinn horloges. Zwemmen, cat zeilen, raften, stoepjes leggen. Ze blijven het doen. Maar dat geldt ook voor mijn antieke TAG Heuer.

3 likes

Absoluut een topding!

Ik heb nu twee chronografen en er gaat er vermoedelijk eentje uit…

1 like

De Sinn is té goed. Die kan er niet uit.

16 likes

Absoluut. Gaat me ook aan het hart. No pun intended.

1 like

Ik zoek al geuimte tijd een 856 UTC, heb daarnet ook een gezocht advertentie gemaakt.

10 likes

Gaaf horloge! :heart_eyes:

1 like

Klopt, daarom zoek ik het ook :blush:

2 likes

Die heb ik ook gehad gekocht bij Gerard Neijenbrinks in Den Haag in 2005 met mijn stomme kop weer verkocht. :unamused:

1 like

Snap het helemaal. :slightly_smiling_face:

1 like

En hij kan vele bandjes aan.

Ik ga me wel nog eens de rubberen band op vlindergesp kopen. Ik stel het steeds uit.

Lekker laten zitten.

1 like

Op een JB bonklip geslingerd. Love it or hate it maar ik vind het een fijne lentecombo :tulip:

14 likes

NA. 4 pushpinnen.Blij mee!

4 likes