Leuk??
Prachtig bedoel je
Hoe bevalt de dikte van de kast je?
Hoi!
De dikte van deze 356 is met z’n 15,5mm inderdaad behoorlijk, helemaal in verhouding tot de diameter van 38,5mm.
Hoewel het horloge behoorlijk “uitsteekt”, vind ik dit zelf echter geen probleem. Hij is wat “topzwaar” dus ik zou ‘m niet te los dragen. Ik vind strakke horlogebandjes niet fijn dragen, dus een fijne afstelling van de gesp komt bij mij kritisch: te los dan topzwaar, te strak dan niet comfortabel.
Mijn EZM2 met 11,4mm ligt echter wel lekkerder om de pols en verdwijnt zeker makkelijker onder een trui of overhemd.
Mijn Sinn 103 is ook erg dik, maar door de 41mm is de verhouding anders.
Weet niet of bovenstaande je vraag helpt beantwoorden….
Thanks man
Duidelijke reactie
Denk wel eens over een 103 met ar enz. Maar dan denk ik waarom? Deze verkopen en weer geld bijleggen om een horloge met ar dus beter met temperatuur verschillen enz. Beter deze houden en met een ding van max 300 euri de vakantie bad en zee in gaan
Met een waterdichtheid van 20bar én zonder schroefbare knoppen voor de chronometer denk ik dat de Sinn 103 wel héél goed ontwikkeld is. Ik zou er zonder probleem mee gaan zwemmen of de zee in gaan. Ik heb wel vertrouwen in de overontwikkeling van de meeste Sinn-horloges
Inderdaad. Zo enorm over-engineered.
Zwemmen met een 103 zou ik net niet aandurven. Met mijn ezm13 heb ik dat wel vaak gedaan maar dat is dan ook een duiker. Komt denk ik vooral door die pushers van een 103 die lijken op pushers met 30mtr waterdichterheid, die mij een beetje een schijterd maken wat dat betreft
misschien heb je gelijk en idd gewoon mee zwemmen
Wel om de zoveel tijd laten testen op waterdichtheid natuurlijk. Ik ben van het principe, wat ik met een skx007 zou durven, durf ik ook met de Sinn
Haha zit wat in
Maar ik neem dan wel braaf de ladder om uit het zwembad te stappen. Zo een stenen zwembadrand vind ik dan wél te gevaarlijk
Zekers!!
Ik doe alles met mijn Sinn horloges. Zwemmen, cat zeilen, raften, stoepjes leggen. Ze blijven het doen. Maar dat geldt ook voor mijn antieke TAG Heuer.
Absoluut een topding!
Ik heb nu twee chronografen en er gaat er vermoedelijk eentje uit…
O jee……. En dan de grote vraag:
Welke?