Sinn only (Deel 2)

Thanks!
Ik kan het niet bevestigen, maar ik vermoed dat Sinn tot ongeveer 2000 met Tritium in de weer is geweest.
De EZM2 Hydro kwam naar mijn weten in 1999 op de markt en de eerste series waren nog met Tritium “3H” wijzerplaat, en omstreeks 2000/2001 werden de Hydro’s met Luminova uitgerust.
Dat ik de NA 103 op 1995 schat komt met name door de bijbehorende houten doos. Maar mogelijk is het toch wat jonger….?

2 likes

Wow! Geweldig!

26 likes

Hydro

19 likes

is dat een Fratello tropic band? Staat in ieder geval goed

2 likes

Crosspost

22 likes

Hij is mooi!!

Danke schön! :grinning:

1 like

Voldoet aan de verwachtingen? Bijzonder mooi hoor. Op tijd geleverd ook?

Super vet! Kan niet wachten tot zijn kleinere broertje een keer bij mij op de deurmat ligt.

1 like

Thanks, dit is een een Joseph Bonnie Tropic, erg fijn, namelijk vulcanized natuurlijk rubber, dus geen siliconenspul.

Ik heb er enkele weken op moeten wachten. Viel nog mee.
Maar dat kwam omdat ik mijn eigen nummer kon kiezen. Die werden op volgorde uitgeleverd.

1 like

Iemand ervaring met deze band van Sinn?

3 likes

11 likes

Zijn volgens mij nieuw - die groene zit in ieder geval op de T50 Goldbronze. Ben wel benieuwd of ze deze ook met een zwarte sluiting kunnen leveren voor bij mijn U50.

2 likes

Nee, maar heb wel interesse.
Begin mei kom ik “toevallig” langs Sinn HQ in Frankfurt.
Ga ik meteen even kijken.
Wil wel een zwarte voor de EZM13.

Ik neem aan dat de gesp in verschillende smaken verkrijgbaar is.

2 likes

1 like

Ah top! Vraag ze dan meteen even waar mijn u50 blijft :wink:

1 like

En waar mijn 103 Klassik C blijft (besteld in oktober…!)

2 likes

De Sinn eens uitgerust met een rubber Barton strap. Zit heerlijk comfortabel in vergelijking met de H-Link. Alleen de aansluiting op het horloge is mwoah.

11 likes