Nope
Pff wat een mooi ding zeg!
Tof! Dibs, mocht je 'm ooit doorschuiven 🫠
Ik heb een limited 103 uit 1995 die ik afgelopen Maandag bij Sinn in Frankfurt heb achtergelaten voor een full service en daarbij moeten helaas ook de tritium wijzers worden vervangen.
Het is wat het is maar de rit naar huis toe was ik daar toch goed ziek van, vintage is eigenlijk gewoon niks voor mij.
Want? Of wil je dat ding naar nieuwstaat hebben?
De staat van de tritium wijzers was zodanig dat vervangen raadzaam was. Zeker als je het gewoon graag wil dragen. Dat zou gaan brokkelen en dan krijg je dat in je uurwerk.
Snap ik, zonde is dat. Tritium verkleurt mooi natuurlijk. Zit je dan ook niet met de wijzerplaat?
Helaas wel want een andere wijzerplaat is geen optie. Deze heeft nog de oude S en swiss made op de plaat.
Als safe queen had ik de wijzers kunnen laten zitten maar een horloge is in mijn beleving gewoon een gebruiksvoorwerp en moet dus gedragen worden.
Absoluut! Van de andere kant voeg je nu wat “geschiedenis” toe en dat kan van waarde zijn, zeker als dit netjes gedocumenteerd wordt.
Daar was ik heel eerlijk gezegd wel een beetje huiverig voor. Ik wil nog weleens van horloge wisselen maar ik heb geen onbeperkt budget.
Dit is een prototype van een limited edition en voor de liefhebber misschien best interessant, moet je dan iets vervangen.
Maar hij is nu in Frankfurt dus we gaan het zien, als ie voor de kerst nog klaar zou zijn dan was het al heel wat.
Die heb je voor 1/2 oktober terug
Nice combo! Is dat een MN?
Kleurt ook mooi dat dat cassettebandje
Jah
Grappig hè anders wordt de foto zo saai
Hey Sinners,
Lastig… voor een nieuwe aankoop ga ik mijn 103st en blauwe U1 opofferen :dizzy:
Morgen gaan ze naar het blauwe gedeelte.
Mocht je interesse hebben…
Dank om te delen! Duidelijke informatie van Sinn
Pijnlijk. Hopelijk krijg je iets leuk in de plaats.