Sinn only (Deel 2)


Even de lumen opladen! :grinning_face_with_smiling_eyes:

22 likes

:muscle::expressionless::+1:

Ik heb hier laatst gevraagd naar een los schakeltje voor de Sinn 903 band, echter reageerde Sinn vrij snel.
Als het goed is heb ik morgen een nieuwe extra schakel en Sinn banden tooltje in huis inc. verzenden voor nog geen 35 euro. :+1:

4 likes

Netjes van Sinn!


Deze link wissel geeft 2 a 3mm extra ruimte in de band! Precies wat ik zocht! Dat van de bandentool is niet goed overgekomen denk ik. Deze kleine inbus tooltjes waren samen 0,50 cent op de factuur.

Maar de mogelijkheid om een los linkje aan te schaffen voor relatief weinig is natuurlijk helemaal super!

Ps ik heb niets te zeggen over de kussens op de bank

15 likes

Dus je zocht gewoon een horloge om te matchen met die kussens?

2 likes

:star_struck: Sinn strooit weer met mooie beelden op Instagram… de wijzerplaat van deze 6200 WG Meisterbund I :heart_eyes:

Gelimiteerd tot 55 exemplaren, iemand hier een gelukkige?

4 likes

Hahahaha, ik zie zelfs dat Sinn zich ondersteund weet van klokkengek Harry,. Nahh, ist doch wunderbar :crazy_face:

4 likes

Zo, nu lijkt het iets meer of jouw Sinn een aureooltje heeft.

Wat is Sinn toch een lekker merk trouwens!!!

Ook die Frankfurt salonfähige die door @Deltre gepost wordt.
Model hebben ze al een tijdje. Ziet hem iets vaker nu.
Heeft iemand op forum deze ? ( De normale variant bedoel ik dan)

5 likes

Haha, dat staat er tevens omdat ik hem ook volg.

1 like

Dat is best wel een opvallende gravure die ook weggelaten had mogen worden.

2 likes

Inmiddels weer een update van Sinn aangaande de levertijd van mijn bestelde U1 DS:

ze “hopen” in Juni te kunnen gaan uitleveren.
Destijds besteld met op de website aangegeven 6 weken levertijd. In juni is het dan zowat 12.

Ik ben niet blij.

1 like

Dat is wel balen ja. En dan maar hopen dat ze in juni daadwerkelijk kunnen leveren. Valt me wel tegen van Sinn. Enig idee waarom het zo lang duurt?

Nee, geen idee.
Ze zeggen dat het horloge nog in productie is.

Ik denk simplistisch: Het enige dat moet gebeuren is het nummer op de deksel graferen.
Hoe lang kan dat duren?

Als je een Limited serie uitbrengt dan weet je toch hoeveel standaard spul voor dat horloge moet hebben? In dit geval 500 wijzerplaten, lunettes, standaard uurwerkje etc. Ik snap niet dat dat 12 weken moet duren.
Het verschil 6 weken <> 12 weken vind ik nogal fors.
Ik speel met de gedachte om te annuleren.

Dit dacht ik dus ook :grin: Ze hebben nog niks aangeboden ter compensatie neem ik aan? Verwacht ook niet dat ze dat gaan doen trouwens. Zou jammer zijn als je hem om deze reden zou annuleren.

Nee, geen aanbod. En, inderdaad, ik verwacht ook niet dat dat er komt.

Misschien ben ik wel een verwend kind hoor, maar het gebrek aan info vanuit Sinn zelf en de verdubbelde levertijd vallen me zwaar tegen.

Even een polletje: :thinking:

Wachten of laat maar zitten?
  • Wachten; ook al weeg je straks een ons.
  • Wachten duurt te lang: cancellen!

0 stemmers

1 like

Ik zou het zonde vinden om hem nu te annuleren, heb je al die tijd voor niks gewacht en krijg je misschien later spijt dat je hem hebt geannuleerd :man_shrugging:t3:

2 likes

Lekker annuleren die handel. Ik heb nog een voordelige blauwe 556 voor je met een hele hoop minder krasjes :rofl: :sunglasses:

2 likes

Ik snap wat je zegt.

Op dit moment is denk ik de enige reden van nog niet afzeggen is dat het een Limited Edition isdie nu is uitverkocht. Later zo’n ding willen zal heel moeilijk worden.
Was het niet een limited dan was er al een streep doorheen gegaan.

1 like

Tja, die blauwe 556 staat nog steeds op de lijst… :wink:

1 like