Nog steeds in de Honeymoon weeks
Heel gaaf hoor deze
Hoe lang ging daarover heen?
Ik heb al weken geleden besteld, maar niks meer gehoord.
8 dagen geleden mailtje gestuurd. Zaterdag binnengekregen. Phb een week dus.
Ok, dan is er iets niet goed.
Ik denk al drie weken geleden.
Erachteraan dan maar.
Ik zag deze op een Duits forum.
Waar ligt dan de grens van replica of hommage? Alleen wanneer de originele naam er niet op staat? Want dit neigt wel heel erg naar replica….
Ik heb m ook. Blijft een mooi toestel.
Mooie combi
knaller
daar is een simpel trucje voor had ik al eens gelezen. Ik zal hem nog even opzoeken…
edit:
Ik kan de link zo gauw niet vinden maar was volgens tandenborstel met tandpasta paar keer eroverheen, dan wasmiddel / vaatwasblokje overnacht weken, afspoelen en laten drogen. Niet droogwrijven want dan maak je de band statisch. Garantie tot aan de deur
Iemand nog een paar euries over in een ouwe sok?
En het mooie is: de verzendkosten komen er nog bovenop
Die probeert het even…
Tis een professionele handelaar.
Die proberen het ook soms even…
Lijkt me dat de siliconeband dan uitdroogt.
In elk geval bedenkt voor de tip. Zal er eens naar zoeken. Durf het nog niet meteen te proberen op een band van 7 tientjes.
Overigens had ik onlangs een rubber band besteld voor bij mijn U1 voor zwembad en zee avonturen.
Dat is een band van gevulkaniseerd rubber. En dat voelt ook anders aan, maar belangrijk verschil: trekt niet dat lint aan zoals de siliconen band.
Ik vind dit zo’n mooi horloge!
Thanks man!
Het is een topper. Ben blij dat ik hem vorig jaar nogheb aangeschaft. Inmiddels niet meer leverbaar.
Ik vind het overigens wel vreemd dat Sinn dit succesnummer uit de collectie heeft gehaald.