Ik kwam deze nog tegen:
Deze schrijver op WUS heeft succes gehad met wasverzachter
klopt, Bartons heeft siliconen straps die trouwens geen stof aantrekken.
Ja dat snap ik ook niet helemaal. Misschien toch maar eens een 2de hands proberen te vinden.
Chrono24. €2200
Boek inmiddels binnen. Gistermiddag aangekomen.
Hallo Topper, datzelfde geld voor mij ook.
Dus ik naar de site van Sinn Uhren, maar ik kan maar niet ontdekken waar je die katalogus kunt bestellen.
Wil je me even verder helpen svp?
Dat heb ik gedaan, maar hoe vraag je het vervolgens aan dan…het papieren boek
Iets naar beneden scrollen waar staat :
Katalog druckfrisch bestellen
Die Zustellung erfolgt durch einen Paketdienst. Bitte geben Sie deshalb keine Postfachadresse oder Packstation an.
Bitte geben Sie Ihre E-Mail und/oder Mobilfunknummer an, damit der Paketdienst Sie (per E-Mail oder SMS) über den Zeitpunkt der Zustellung Ihrer Sendung informieren kann.
Mit * gekennzeichnete Felder bitte in jedem Fall ausfüllen.
Ook dank voor jouw bijdrage, want hieruit kon ik ook concluderen dat dat op mijn mobiele telefoon (Samsung)
niet lukt. (ook niet op de iPhone van mijn vrouw)
De pagina houdt dan op na de vermelding van de talen van de boek- Pdf. (Japanisch )
Misschien lukt dat wel op laptop of vaste desktop.
Heb inmiddels via een ‘selbstineinandergeflanstes’ mailtje mijn wens geuit.
Ben geboren in 1961 en Sinnliefhebber, dat kan toch niet fout meer gaan lijkt me.
Dank, ook jij @Topdude
Halten Sie auf dem Laufenden natürlich
Het kan best lang duren eer je je katalogus ontvangt. In mijn geval ruim 3 weken.
In mijn geval vier weken , heb zelfs een keer extra aangevraagd. Overigens bestel ik altijd de Duitse, hoewel ik vrij weinig Duits beheer:joy:, maar deze heeft veel meer pagina’s, waardoor ik denk dat er een aantal zijn verwijderd uit de Engelstalige… Heb trouwens een EZM3 besteld, komt als het goed is over 2 weken. Bij Uhrinstinkt trouwens, scheelde bijna 100 Euro met Sinn en de verzendkosten zijn maar 19 euro ipv 50… Ik kan niet wachten
.
Mooi zo!
Merkwaardig ik heb het gewoon via mijn mobiel besteld ( Samsung ) en aangezien mijn Japans wat roestig is ben ik voor de Duitse variant gegaan.
In prachtige conditie gefeliciteerd !
Dankjewel, ik kijk ernaar uit!