Foto van afgelopen Zaterdag in die Heimat.
Ja ik weet het datum stond niet goed.
Ik heb dit model verder nog niet voorbij zien komen hier. Het zal toch niet de enige zijn?
Foto van afgelopen Zaterdag in die Heimat.
Ja ik weet het datum stond niet goed.
Ik heb dit model verder nog niet voorbij zien komen hier. Het zal toch niet de enige zijn?
Leuk toch! Een unieke Sinn!
Ik vind hem overigens zelf een tikkie te roze En ik ga mijn vrouwelijke kant al ruim voldoende benadrukken met de U50 MOP variant binnenkort.
Het wordt steeds gekker bij Sinn……
Happy Flieger Friday!
Nieuwe band van xamlam gemonteerd om m’n 356 Isetan.
Mooi custom made kwaliteit en staat ‘m goed
Mooie band! Staat hem erg goed. Ik zit zelf al een tijdje naar de 358 te kijken. mocht die er komen dan is dit een hele mooie optie. Welke 356 is dit? Die wijzerplaat ken ik niet.
Dat is een gelimiteerde uitgave van vijftig stuks voor Isetan (Japans warenhuis). Die zal je niet vaak tegenkomen!
Erg mooi!
Sinn heeft wel meer toffe LE voor Japan.
Alleen Duitsers maken zulke katalogi… uitgebreid, compleet, duidelijk, superfotos, veel spelregels, procedures, geniette bijlagen, oerdegelijk, dubbel gecheckt op maten en technische inhoud,…en al met al toch een feest
En wat ze echt goed kunnen maken zijn horloges, ahhh, Verzeihung…Uhren dus
En er staan echte Lekkerbischen in
Zum Beispiel
Tophorloge!
Tijd om weer eens de Sinn 903 te dragen.
Met voor het eerst een lichte twijfel of ik deze ga houden…
Ik zou zeggen: twijfel niet!
Tophorloge.
Prachtig horloge, ben benieuwd of hij blijft maar ik zou hem houden…
is zeker top horloge, mijn eerste liefde voor een horloge model (Navitimer) na mijn horloge die ik van mijn oma heb gekregen.
Er zijn eigenlijk 2 redenen. Paar knallers die erbij gekomen zijn recent waardoor deze minder draagtijd krijgt en er staat een interessante Breitling Navitimer in de blauwe hoek.
Ja snap ik goed en de Breitling is ook prachtig alleen een stukje ouder…prijs lijkt me ook een stuk hoger te liggen dan jouw Sinn maar ben er niet in thuis….
Zou het dan gaan om het merk of is die Breitling echt wel mooier/beter ??
Als onpartijdige: sec genomen is de Sinn technisch beter.
Echter, uitstraling van het merk breitling is wellicht groter.
De Navitimer is iconisch. Overal en alom erkend en gerespecteerd. De Sinn is ook zijn eigen ding en doet daar, naar mijn bescheiden mening, weinig voor onder.
Moest de keuze gaan tussen jouw Sinn en de blue corner Breitling, zou mijn keuze, met alle respect voor de verkoper, uiteindelijk zijn om de Sinn te houden.
Voor iemand nog zonder Navitimer is de Breitling natuurlijk een absolute topper om in huis te halen!
ja prijs is hoger van de Breitling en hij is ouder inderdaad. Qua specs is de Sinn de betere keus en de Sinn is een legitieme Navitimer design… De Sinn is qua prijs een veel schappelijke stap naar de Navitimer maar onderaan de streep was de genoemde liefde ooit begonnen met een Breitling Navitimer. En eerder lag dit buiten mijn bereik maar langzaam komt het toch in zicht en dan begint het toch te knagen. Maaaaaaar wel even heel duidelijk zeggen, de Sinn is fantastisch… En doet qua looks in het echt niet onder voor een Breitling. En wellicht krijg ik toch spijt, want de Sinn is qua diameter kleiner dan een Breitling… En die maat vindt ik geweldig