Precies dit ja…
Ja dat is zeker een mooi verhaal en mooi om zo ernaar toe te werken….
Ik heb deze Sinn nog nooit gehad maar kijk er wel altijd met een schuin oog naar maar de prijs is voor mij meestal een dealbreaker waarbij ik niet zeg dat hij het niet waard is maar er is zoveel moois te koop voor dat geld.
Succes met de keuze
Er is inderdaad veel moois aanwezig… man man man…
Allen even dank voor meedenken, waardeer ik.
Ik wil even duidelijk zeggen dat ik al echt heel blij ben met de Sinn, wil niet verwend overkomen. Ik had vandaag voor het eerst een stemmetje die me in verwarring bracht omdat het ooit begon met de Navitimer. En dat was vreemd. Toen ik de Sinn voor het eerst tegenkwam was ik verkocht, alle voordelen en modernere specs in een gunstiger jasje. Een jaar keek ik naar de 903s… En toen kreeg ik eindelijk de kans. maar ja, ergens wil je toch een keer het origineel meemaken. En ik heb een enorm zwak voor veel historie achter een merk of type… We gaan het zien.
ziet er gaaf uit…
Die strap vind ik nu weer niet mooi, ik hou van staal en zwaar maar ja dat heeft mijn voorkeur.
Verder heel mooi👍
Ik ben ook fan van staal maar helaas is het staal van Sinn mij te glimmend. Anderzijds ook niet erg want voor mij is de leren band onderdeel van die iconische look.
Drie weken in de wacht nu voor mijn EZM3 bij Uhrinstinkt. Populair model zeiden ze🙂. Tot die tijd genieten van deze:
Happy Flieger Friday! met m’n NA, een vintage handopwinder Sinn 103 zonder dag-aanduiding:
Voor de extra vintage look op een Tropic van Wolbrook.
Jaloers!
Waaw. Mooi man. Ik merk dat er op het forum steeds meer mooi vintage Sinn spul rond gaat.
Heb je deze besteld?
Sweet.
Dat duurt ff zeg…
Mooi hoor!
Proficiat! Knap horloge!
Dit is de Sinn 657 als ik me niet vergis?
Helemaal correct.