Sinn only (Deel 2)

Gaaf. :+1:

1 like

Mooi horloge👍!

1 like

Zeer nice!

Ik ben al heel lang opzoek naar een nette H-Link voor de 657, dus…… :wink:

9 likes

Een nieuwe h-link zal wel afsteken tegen over de ‘gedragen’ look van het horloge zelf. Maar ik blijf fan van hoe deze karakter schreeuwt.

1 like

H-link is er pas een half jaar geleden bijgekomen, horloge is in september bij Sinn helemaal opnieuw opgemaakt zodat alles bij elkaar past. Het is eigenlijk gewoon een nieuw horloge uit 2012.

1 like

Laatst nog aan Sinn gevraagd of ze een nieuwe kunnen leveren, maar dat was helaas niet mogelijk. :see_no_evil: Heel jammer :sweat_smile:

1 like

Dat is jammer, ik heb er ook nog die rubber band bij zitten. Alleen is die net iets te kort voor mij, wel jammer die dikke sluiting is wel gaaf. Binnenkort Sinn maar eens benaderen voor een vervangende band.

Een echt gaaf horloge, meer toolwatch dan dit gaat het niet worden.

1 like

Ja vormt een leuk setje met mijn Damasko, nu de Tutima nog terug krijgen uit Duitsland en het is weer compleet :crazy_face:

1 like

Dat is een indrukwekkend trio. :partying_face:

1 like

Goed bericht ontvangen uit Frankfurt - als het goed is nog maar twee nachtjes slapen…

20 likes

Topper!

Veel geluk ermee.

1 like

Of je kunt juist niet slapen :sweat_smile:

Wat een nieuwe horloges allemaal! Tijd voor een Sinn meetup ergens deze zomer?! :grin::thinking:

4 likes

Hier nog een weekje wachten op deze. Ligt voor mij klaar maar eerst een kleine roadtrip

26 likes

Moet kunnen deze By Sinn, op super fijne STRPS premium nato.

19 likes

Ook super leuk om daarheen te rijden.

Op de terugweg wel op de weg letten hè!

1 like

Scherper met Sinn

5 likes

O boy, o boy, o boy. Sinn 358Sa incoming. Als alles goed gaat mag ik binnenkort met jullie meepraten :smiley:.

7 likes

Dat mag je nu ook hoor. Staat niks over in het reglement. :grin:

2 likes